۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۲۰:۱۶

سرپرست شهرداری گلستان:

اجرای پروژه های نیمه کاره عمرانی گلستان تسریع می شود

اجرای پروژه های نیمه کاره عمرانی گلستان تسریع می شود

بهارستان- سرپرست شهرداری گلستان از تسریع در اجرای پروژه های نیمه کاره عمرانی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب، بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه هم اندیشی و هماهنگی با مهندسین ناظر پروژه های عمرانی شهرداری گلستان که با هدف بررسی جزئیات فنی و ارائه راهکارهای لازم جهت رفع موانع موجود در اجرای پروژه ها برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری گلستان با هدف توسعه همه جانبه شهر نسبت به تعریف و اجرای پروژه ها در محلات مختلف اهتمام دارد.

سرپرست شهرداری گلستان افزود: پروژه های مختلف عمرانی، رفاهی، خدماتی و ورزشی در حال اجرا است که از جمله آن ها می توان به پروژه احداث تقاطع غیر همسطح و زیر گذر سه راهی «آدران» ، آسفالت، جدول گذاری و پیاده رو سازی گسترده معابر، مجموعه ورزشی و استخر قلعه میر، پایان مطالعات زیرگذر و میدان ورودی شهر از سمت اسلامشهر و چندین پروژه نیمه کاره دیگر اشاره کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه هماهنگی و هم اندیشی لازم جهت بررسی رفع موانع موجود در جهت اجرای سریع و دقیق پروژه ها اتخاذ و مهندسین ناظر ضمن ارائه گزارش عملکرد، نظرات خود را در خصوص موضوع یاد شده ابراز کردند.

سرپرست شهرداری گلستان با اشاره به استقبال از دیدگاه ها و نظرات کارشناسان، نخبگان و صاحب نظران شهر، بیان داشت: مدیریت شهری آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان گران قدر در جهت اجرای هر چه بهتر پروژه ها و ارائه خدمات بهینه است.

کد خبر 4102889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha