۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۰

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

کاهش ۲۷ درصدی سرقت/ اجرای ۳۰۰ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی

کاهش ۲۷ درصدی سرقت/ اجرای ۳۰۰ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی

یاسوج- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش ۲۷ درصدی سرقت در استان طی شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی انصاری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با امام جمعه یاسوج در آستانه هفته ناجا افزود: با ارتقاء شاخص‌های امنیتی میزان جرایمی مانند سرقت و نزاع‌های دسته جمعی در شش ماهه اول امسال به نسبت مدت مشابه پارسال به ترتیب ۲۷ و ۱۱ درصد کاهش داشته است.

 انصاری تصریح کرد: در عین حال میزان کشفیات مواد مخدر هم ۱۴ درصد افزایش یافته است.  

فرمانده انتظامی استان با اشاره به کاهش میزان تصادفات در استان، گفت: با تعریض جاده‌ها میزان تصادفات کمتر شده، اما حوادث رانندگی همچنان نگران کننده است.  

انصاری از اجرای ۳۰۰ ویژه برنامه در هفته نیروی انتظامی در استان خبرداد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک، نشست هم اندیشی با اصناف، همایش تخصصی فرماندهان، کلانتری‌ها، پاسگاه‌های استان، ملاقات مردمی مسئولان نیروی انتظامی با مردم و اجرای طرح «مردم یاری» از جمله این برنامه است.  

در ادامه این دیدار نیز امام جمعه یاسوج نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه دارای اهمیت و حیاتی دانست و گفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.  

آیت الله  حسینی با تاکید بر حمایت و همیاری مردم با نیروی انتظامی افزود: پلیس هم باید با انگیزه و تلاش بیشتر با بهره گیری از همکاری سایر دستگاه‌ها زمینه وقوع جرم و فساد در جامعه را مسدود کند.  

کد خبر 4104138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha