۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۰

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

معضل بیکاری موجب بحران های جدی در جامعه می شود

معضل بیکاری موجب بحران های جدی در جامعه می شود

زاهدان - رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اگر امروز نتوانیم بیکاری را در کشور برطرف کنیم باید منتظر بحران های جدی در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر سراج پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: یکی از مهمترین ماموریت های سازمان بازرسی پیشگیری است و این موضوع در اولویت اقدامات و تلاش های همکاران ما در سازمان بازرسی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مقابله با فساد از دیگر ماموریت های سازمان بازرسی است، افزود: خوشبختانه با توجه به اقدامات انجام شده جلوی بسیاری از فسادها در کشور گرفته شده و در حال مهار است.

وی با اشاره به اینکه در زمینه خصوصی سازی خوب عمل نشده است، ادامه داد: در برخی موارد خصوصی سازی جواب مثبتی نداده است زیرا اگر آن طور که قانون گفته این کار صورت می گرفت امروز هیچ جوان بیکاری در کشور نداشتیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه در زمینه مقابله با رانت خواری نیز قانون مشخصی وجود ندارد از همین رو امیدواریم مجلس شورای اسلامی قانونی مشخص برای مقابله با رانت خواری وضع کند.

وی با اشاره به اجرایی شدن دولت الکترونیک تصریح کرد: امیدواریم با الکترونیکی شدن امور همه چیز شفاف تر شود و جلوی بسیاری از مفاسد گرفته شود.

وی با اشاره به وجود بیکاری در کشور گفت: اگر امروز نتوانیم بیکاری را در کشور برطرف کنیم باید منتظر بحران های جدی در جامعه باشیم.

سراج با تاکید بر اینکه باید به صورت جدی با فساد برخورد شود، خاطر نشان کرد: اگر با این معضل به صورت جدی برخورد شود قطعا سلامت پایدار در جامعه نهادینه می شود.

کد خبر 4104478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha