۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۶

ندای « لبیک یا زینب (س) » در مازندران طنین انداز شد

ندای « لبیک یا زینب (س) » در مازندران طنین انداز شد

ساری - همایش رهروان زینبی استان مازندران با ندای «لبیک یا زینب(س)» در آستان مقدس امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر ظهر چهارشنبه در همایش رهروان حسینی در ساری اظهار داشت: یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) تشکیل حکومت اسلامی و کنار زدن ظلم از جامعه بود و امام حسین(ع) به ما یاد می‌دهند تن به ذلت ندهیم.

وی با بیان اینکه شهید رادمهر همیشه می‌گفت نباید دست به سوی هر کسی دراز کنیم افزود: امروز هم مدافعان حرم برای نابودی ظلم و برای امنیت کشور با گروه‌های تکفیری مقابله و شهدای مدافع حرم جان خود را نثار کردند اما تن به ذلت ندادند و مجامع بین‌المللی که ادعای حقوق بشر دارند در برابر ظلم به مسلمانان جهان سکوت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: زنان امروز ما باید عفاف و حجاب را درک و در خود اجرا کنیم اما متاسفانه امروز زنان در جامعه طوری حضور پیدا می‌کنند که به قرآن هتک حرمت می‌شود درحالی که وصیت نامه‌های شهدا به ما پیام می‌دهند که باید حجاب و عفاف خود را حفظ کنیم.

مادر شهید مدافع حرم تصریح کرد: برخی از بانوان در انتخاب پوشش خود فرهنگ غلط غرب را انتخاب می‌کنند که این مسئله اشتباه است درحالی که شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برای حفظ حجاب و امنیت کشور رفتند و شهید شدند و نباید رشادت‌های آنها فراموش شود و حالا فرهنگ غربی را انتخاب کنیم.

وی افزود: بانوان به‌جای فرهنگ غربی فرهنگ فاطمی را برای خود انتخاب کنند.

کد خبر 4104512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha