۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۳۰

ربیع خواه و ماهینی قربانی می‌شوند؛

برانکو: اسم بازیکنانی که از هتل خارج شدند را اعلام کنند

برانکو: اسم بازیکنانی که از هتل خارج شدند را اعلام کنند

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بحث جریمه ۵۰ هزاردلاری بازیکنان این تیم مسائله داخلی باشگاه است، گفت: اگر خبرنگاران می‌دانند چه بازیکنانی از هتل خارج شده‌اند اسم آنها را بنویسند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز چهارشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره خبر ترک اردوی پرسپولیس پیش از بازی با الهلال توسط چند بازیکن گفت: من خبر ندارم. خبرنگاران نوشته اند. اگر آنها نوشته اند اعلام کنند چه کسانی بوده اند و با چه کسی رفته اند. 

وی درباره اینکه شب قبل از بازی با الاهلی هم این اتفاق رخ داده و بازیکنان خاطی را ۵۰ هزار دلار جریمه کرده است؟ گفت: اینها مسائل داخلی ماست. اگر می دانند چه کسی بیرون بوده است چرا نمی نویسند. من هم می توانم همینطور حرف بزنم. چه کسی بوده و اسم و فامیل بنویسند نه حدس و گمان.

«اینکه می گویید مسائل داخلی باشگاه یعنی چنین چیزی بوده و شما بازیکنان را جریمه کرده اید؟ سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال گفت: من نمی دانم. من هم امروز شنیدم. به من بگویند چه کسانی بوده اند نه اینکه حدس و گمان بزنند.

برانکو درباره به حاشیه رفتن پرسپولیس بعد از باخت به الهلال و مطرح شدن بحث اختلافش با سیدجلال حسینی، تاکید کرد: نمی دانم. سیدجلال کاپیتان ماست. تا موقعی که من مربی هستم جلال کاپیتان خواهد بود. نمی دانم مشکل کجاست و چه کسی برای ما مشکل می سازد. ما که مشکل ایجاد نمی کنیم.

« صادقانه بگویید آیا شما  قبل از بازی با الهلال از حسینی خواستید بازی کند ولی سیدجلال بازی نکرد؟ آیا این درست است؟» برانکو در پاسخ به این سئوال هم تصریح کرد: نه؛ ما با هم صحبت کردیم. منفی و مثبتها را کنار هم گذاشتیم. نهایتا من مجبور بودم تصمیم بگیرم ولی تصمیم جمعی این بود که حضور سیدجلال در زمین ریسک بزرگی است چون دو ماه بازی و تمرین تحت فشار نداشت. نتیجه گرفتیم اگر نیاز شد وارد زمین شود چون هم با مصلح و ماهینی مشکل داشتیم. هیچ سوء تفاهمی نبود. مهم این است که سیدجلال سالم است ولی نیاز به بازی دارد. نمی دانم او فردا در تیم ملی بازی می کند یا خیر.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا اگر سیدجلال در بازی تیم ملی به میدان نرود شما از او در بازی با استقلال خوزستان استفاده می کنید؟ اظهار کرد:  بله او باید بازی کند. او الان در تمرین است. هرچند هنوز در فرم لازم نیست و فقط با بازی کردن می تواند به این فرم برسد. نمی دانم چه کسی گفته سیدجلال را خط زدم و کنار گذاشتم. شما می توانید هرچیزی که می خواهید بنویسید. همینطور که امروز متوجه شدم رسانه ها نوشته اند بازیکنانم قبل از بازی با الهلال از اردو خارج شده اند. اگر کسی چیزی می داند، بگوید. 

وی درباره اینکه خیلی ها برای بازی برگشت با الهلال به معجزه برانکو دل بسته اند ولی پرسپولیس بازی های فشرده ای در لیگ دارد، تصریح کرد: نمی دانم چرا می گویند معجزه. الهلال عالی است. این تیم هرسال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد و بازیکنانش چند سال است با هم هستند. الهلال فقط خارجی هایش را عوض می کند و هرسال خارجی های بهتری می آورد. چرا می گویند الهلال تیم آسانی است؟ آنها تیم قرن شده اند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این جمله که خیلی ها به دانش فنی برانکو برای بازی برگشت امید دارند، گفت ما تمام تلاشمان را می کنیم. اگر یک هزارم شانس هم وجود داشته باشد سعی می کنیم ولی با توجه به نتیجه بازی رفت، کار سخت است.

برانکو درباره مصدومیت شجاع خلیل زاده و فرشاد احمدزاده گفت: شجاع در تمرین اول ما مصدوم شد. آن هم به خاطر شوقش که سعی می کند در هر تمرین صد درصد توانش را بگذارد. خیلی نگران شجاع هستم. فرشاد امروز یک معاینه دیگر دارد و برای برگشت هم شانس دارد.

وی در خصوص اشتباهات وحشتناک خط دفاع پرسپولیس مقابل الهلال و نگرانی از این بابت برای بازی برگشت، تاکید کرد: ما تمرین می کنیم که اشتباهاتمان کم شود. اشتباه همیشه خواهد بود. اگر اشتباه نباشد بازی ها همیشه صفر - صفر می شود. ما هم پنج شانس گل داشتیم که استفاده نکردیم. قبول دارم اشتباهاتی داشتیم. تمرین می کنیم که اشتباهات به حداقل برسد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید بدانیم الان شایان مصلح برای ما بازی می کند که از لیگ دسته اول آمده است. شجاع هم خرید جدید ماست. ماهینی هم در تمام پستها بازی می کند. طبیعی است در این شرایط اشتباهات بیشتر می شود. اینجا بیشتر از همه ماهینی و ربیع خواه قربانی می شوند که مجبورند همه جا بازی کنند. اما شرایط فعلا همین است.

«با این وضعیت و باتوجه به محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات این تیم فصل آینده چالش بزرگی خواهد داشت.» برانکو در واکنش به این سئوال خبرنگاران گفت: به تیمی که داریم ایمان دارم. انتظار دارم شوق و انرژی به تیم برگردد و مشکل خاصی نمی بینم. همین بازیکنان جوان هم خوب پیشرفت می کنند. قطعا جبران خواهیم کرد. 

کد خبر 4104951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha