۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۶

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

تخت‌های بیمارستانی تأمین اجتماعی استان زنجان افزایش می‌یابد

تخت‌های بیمارستانی تأمین اجتماعی استان زنجان افزایش می‌یابد

زنجان-معاون درمان تأمین اجتماعی استان زنجان از افزایش تخت‌های بیمارستانی تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: تعداد تخت‌های بستری در بیمارستان امام حسین (ع) از ۱۴۲ تخت به ۲۵۶ تخت افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد عبادی ظهر پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر زنجان، افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان در بخش درمان مستقیم با ۲ بیمارستان  و ۲۱۰ تخت، یک پلی کلینیک تخصصی و چهار درمانگاه سرپایی خدمات ارائه می دهد. 

وی به طرحهای ارتقای هتلینگ و گسترش فضاهای مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: بیمارستان امام حسین(ع) از ۱۴۲ تخت به ۲۵۶ تخت ارتقاء می یابد که در مرحله اول اخذ مجوز از سازمان و در مرحله بعدی همیاری و همکاری مسئولین ارشد استان، زمینه ساز دستیابی به این مهم خواهد بود.

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان مساعدت شورای شهر را در راستای توسعه کمی و استاندارد سازی و افزایش ۳۰۰ متری به فضای اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) را خواستار شد و گفت: با تعامل سازنده، موافقت و هماهنگی طرح افزایش ۵۰۰ متری به فضای بیمارستان امید فراهم شده است.

در ادامه  این جلسه رئیس شورای شهر زنجان  ارتباط این شورا را با سازمان تامین اجتماعی در استان  زنجان را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: این شهر متعلق به همه ماست و در جهت رشد و توسعه خدمات درمانی سازمان از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد۰

نصیری  رسالت شورای شهر را خدمت به توسعه همه جانبه شهر عنوان کرد و گفت:  شورا صرفا متعلق به شهرداری نیست و هر اقدامی که باعث ارتقای خدمت رسانی به مردم ولایتمدار استان باشد شورا مساعدت و حمایت خواهد کرد.

کد خبر 4105473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha