۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۲

استاندار البرز:

واحد ۴۰۰ مگاواتی برق شهرک صنعتی اشتهارد راه‌اندازی می‌شود

واحد ۴۰۰ مگاواتی برق شهرک صنعتی اشتهارد راه‌اندازی می‌شود

کرج - استاندار البرز گفت: واحد ۴۰۰ مگاواتی برق شهرک صنعتی اشتهارد بر اساس مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان البرز اجرایی می‌شود.

به گزارش مهر، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی اشتهارد که بعدازظهر پنجشنبه انجام شد، اظهار کرد: واحد تولیدکننده تجهیزات یک‌بارمصرف دیالیز و کیسه‌های خون واقع در این شهرک صنعتی تاکنون برای ۷۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی بابیان اینکه در فاز توسعه این شرکت بستر ۲۰۰ اشتغال جدید ایجاد می‌شود، افزود: شرکت‌ها و دستگاه‌های خدماتی باید با اهتمام ویژه‌ای درصدد حل موانع زیرساختی برای فعالیت واحد برآیند.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز نیز با حضور استاندار در شهرستان اشتهارد برگزار شد، وی در این جلسه بابیان اینکه حل معضلات بخش تولید و ایجاد اشتغال ازجمله وظایف مهم این ستاد محسوب می‌شود، گفت: تداوم و استمرار جلسات برای حل معضلات تولید و ایجاد اشتغال الزامی است.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت صنعتی موجود در شهرستان اشتهارد نهایت بهره را برد، افزود: واحد ۴۰۰ مگاواتی برق شهرک صنعتی اشتهارد بر اساس مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان البرز اجرایی می‌شود.

وی با اعلام اینکه توجه بیش‌ازپیش به واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی البرز ضروری است، تصریح کرد: استان البرز باید جزو استان‌های برتر در ارائه زیرساخت‌های خدماتی مانند آب، برق و گاز خواهد باشد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه ایجاد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان‌ها سبب تسهیل در امورات مختلف شده است، خاطرنشان کرد: باید تولید و درآمد سرانه‌ها بالا رود تا در کنار این روند مشکلات ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان نیز برطرف شود.

استاندار البرز بابیان اینکه جلسه تخصصی برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی تشکیل می‌شود، بر  ضرورت همراهی نمایندگان سه قوه و سازمان‌های نظارتی برای حل موانع تولید تأکید کرد.

کد خبر 4105523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha