۱۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۷

ثوری در گفتگو با مهر:

با اجازه خانواده بوکس در انتخابات شرکت می‌کنم/وارد ائتلاف نمی‌شوم

با اجازه خانواده بوکس در انتخابات شرکت می‌کنم/وارد ائتلاف نمی‌شوم

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برای ثبت نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس اعلام آمادگی کرد.

حسین ثوری  در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که آیا در انتخابات فدراسیون بوکس شرکت می کنید؟ گفت: هفته پیش رو هفته تعیین کننده ای است و با رخصت و رضایت خانواده بوکس اعم از روسای هیاتهای استانی، قهرمانان و پیشکسوتان این حق را برای خودم قائل می دانم که در انتخابات فدراسیون بوکس شرکت کنم.

وی افزود: به نظرم این دوره از مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس مجمعی خاص است که افکار متفاوت، روش های متفاوت و گام های متفاوتی در آن دیده می شود. هدف ما هم این است که به بوکس کمک شود و امیدوارم اعضای مجمع به گزینه اصلح رای بدهد.

رئیس سابق هیات بوکس استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در خودم احساس توانمندی می کنم  و به نظرم به شخصه بتوانم با همراهی خانواده بوکس به توسعه این ورزش کمک کنم. من ٢٧ سال سرد و گرم این ورزش را چشیده ام و می دانم راه حل برون رفت از مشکلات بوکس چیست.

ثوری در پاسخ به این سئوال که آیا ممکن است با کاندیدایی دیگر وارد ائتلاف شوید؟ گفت: قبلا گفته بودم که اگر کاندیدایی قوی تر از من وارد انتخابات شود اصلا ثبت نام نمیکنم. فعلا چنین احساسی نداشته ام. گمان نمی کنم وارد ائتلاف با گزینه ای شوم اما ممکن است در آینده افرادی به ائتلاف من بپیوندند ولی در هر صورت من به عنوان عضوی از خانواده این رشته تنها به اعتلا، موفقیت و پیشرفت بوکس فکر می کنم و در همین راستا قدم بر می دارم.

کد خبر 4105789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha