۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۴۱

در گفتگو با مهر اعلام شد:

پاسخ معاون دانشگاه تهران به معترضان خوابگاهی

پاسخ معاون دانشگاه تهران به معترضان خوابگاهی

معاون دانشگاه تهران گفت: این دانشگاه به تمامی تعهد خود برای ارائه خوابگاه به دانشجویان در سال جاری عمل کرده است.

حسن به نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص اعتراض تعدادی از دانشجویان شبانه این دانشگاه مبنی بر عدم اختصاص خوابگاه گفت: در دفترچه آزمون سراسری اعلام کرده ایم که دانشگاه تهران تنها به دانشجویان روزانه خوابگاه اختصاص می دهد.

وی افزود: درحال حاضر این دانشگاه به تمامی دانشجویان روزانه خود خوابگاه داده است و قبل از شروع سال تحصیلی این دانشجویان در خوابگاه ها اسکان یافته اند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران عنوان کرد: ظرفیت محدودی از خوابگاه های این دانشگاه باقی مانده که قرار است طی چند روز آینده این ظرفیت خوابگاهی به دانشجویان ایثارگر ۵۰ درصد به بالا اختصاص داده شود.

به نژاد اظهار داشت: همچنین قرار است بخشی از این ظرفیت محدود نیز به دانشجویانی که از سوی کمیته های مختلف حمایت می شوند اختصاص داده شود.

وی تاکید کرد: بنابراین دانشگاه تهران به موضوعی که تعهد کرده بود به صورت ۱۰۰ درصدی عمل کرده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: هیچ اتاقی از خوابگاه های این دانشگاه را خالی نخواهیم گذاشت و تا حدی که خوابگاه داریم به دانشجویان اختصاص می دهیم.

به نژاد عنوان کرد: سال گذشته نیز بر همین مبنا عمل شده است.

وی اظهار داشت: اگر در خوابگاه های این دانشگاه ظرفیت خالی وجود داشته باشد حتما به دانشجویان شبانه نیز خوابگاه اختصاص خواهیم داد.

به گزارش مهر، صبح امروز در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها در دانشگاه تهران تعدادی از دانشجویان شبانه دانشگاه تهران به عدم اختصاص خوابگاه به آنها اعتراض کردند.

کد خبر 4106735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha