۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نقش صداوسیما درمقابله با شبکه‌های ضدانقلاب/به حوزه محتوا توجه شود

نقش صداوسیما درمقابله با شبکه‌های ضدانقلاب/به حوزه محتوا توجه شود

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقش تاثیر گذار صدا و سیما در مقابله با شبکه های ضد انقلاب گفت: باید به حوزه محتوا توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در دیدار با معاونان فنی صدا و سیمای مراکز استانها با اشاره به جنگ نرم دشمنان و ایجاد شبکه های مختلف ضد انقلاب اظهار داشت: استکبار جهانی با حمایت های مالی و فکری از شبکه های مختلف به دنبال ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم است و صدا و سیما با تکیه بر نهضت عاشورا، جانفشانی شهدا و خط ولایت توانسته در این میدان سربلند باشد.

وی افزود: یکی از جاهایی که مورد هدف دشمنان است صدا و سیما است که با هوشیاری و بصیرت نیروهای مخلص و انقلابی این مجموعه نقشه دشمنان را نقش برآب کرده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد همچنین نقش رسانه ملی در تولید اخبار داخلی و خارجی را تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: صدا و سیما در تبین افکار و اندیشه های مقام معظم رهبری و همچنین بیداری اسلامی در خارج از مرزها کارنامه خوبی داشته و امروز مردم صداوسیما را به عنوان حامی خود می شناسند.

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از صدا و سیمای مرکز لرستان در پوشش مراسم محرم گفت: امروز باید صدا و سیما با تولید برنامه های پر محتوا در مسیر ولایت با قدرت به کار خود ادامه دهد.

کد خبر 4107711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha