۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲

فرمانده انتظامی دامغان:

۴۰۰۰ دانش آموز دامغانی همیار پلیس هستند

۴۰۰۰ دانش آموز دامغانی همیار پلیس هستند

دامغان - فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه چهار هزار دانش آموز شهرستان در مقطع ابتدایی همیار پلیس هستند، گفت: اولین شهرک ترافیکی در دبستان پسرانه شاهد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی اکبر میری ظهر یکشنبه در همایش همیاران پلیس و تجلیل از نمونه های ترافیکی دامغان به میزبانی دبستان پسرانه شاهد ضمن بیان اینکه اولین شهرک ترافیکی دامغان با هدف ترویج فرهنگ ترافیک بین دانش آموزان احداث شده است، تاکید کرد: برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جامعه و انتقال این فرهنگ به خانواده ها حضور چهار هزار همیار پلیس در سطح شهرستان نقش مهم و اساسی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت را یک مقوله چند وجهی دانست و افزود: یک ارگان به تنهایی مسئول برقراری نظم و امنیت در جامعه نخواهد بود و همه باید در برقراری نظم و امنیت همراهی کنند.

فرمانده انتظامی دامغان با بیان اینکه ۱۲۰ ماموریت روزانه بر عهده این نیرو است، گفت: با تلاش همه مردم و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در این شهرستان هستیم.

فرهنگ ترافیکی به نسل جوان منتقل شود

مسلم نصرتی شهردار دامغان نیز در این همایش ضمن بیان اینکه اخلاق و فرهنگ ترافیکی باید در جامعه نهادینه و به نسل جوان منتقل شود، گفت: الگوهای رفتاری در جامعه در کنار علم و تهذیب ساخته می شود و رعایت فرهنگ ترافیکی نیز یک فرهنگ اخلاقی است که باید این فرهنگ در جامعه ترویج و گسترش پیدا کند.

در این همایش از ۱۰ راننده تاکسی، اتوبوس درون و برون شهری، مینی بوس، سواری شخصی، مربی آموزشگاه راهنمایی و رانندگی و راکب موتورسیکلت به عنوان نمونه های ترافیکی با اهدا لوح و جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

هفته نیروی انتظامی از ۱۴تا ۲۱ مهر با عنوان «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» نامگذاری شده است.

کد خبر 4107970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha