۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۸

۹ کشته و یک مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور

۹ کشته و یک مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته جاده‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر در تصادفات جادهای کشور کشته و یک نفر مجروح شده شده است.

 سرهنگ نادر رحمانی  درگفتگو با خبرنگار مهر افزود: تصادف یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و کشنده اینترناش در شمال استان فارس،منجر به کشته شدن ٤ نفر شد.

وی درباره این تصادف که ساعت ٢٣ شنبه اتفاق افتاده، افزود:به گزارش پلیس راه داراب علت این تصادف که در کیلومتر ١٢٠ داراب-بندرعباس رخ داده، تخطی راننده پژو از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ نادر رحمانی، همچنین به تصادف یک دستگاه وانت نیسان و پراید در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٣٠ محور اهواز-حمیدیه و ساعت ١٤:٣٠ شنبه اتفاق افتاده و ٢ نفر کشته و یک نفر مجروح به جای گذاشته است.علت ترکیب و تقارن دو خطا بوده است. ۱- وانت نیسان به علت انحراف به چپ ۲- رعایت نشدن نکات ایمنی از جانب اداره راه و شهرسازی شهرستان حمیدیه به دلیل نصب نکردن حفاظ راه. توضیح اینکه وانت نیسان پس از برخورد به دلیل نشت بنزین، از قسمت موتور دچار حریق شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره حادثه ای که ساعت ٣:٣٠ بامداد یکشنبه، اتفاق افتاده و طی آن یک دستگاه سواری پراید در جاده شیراز واژگون شده، گفت: این واژگونی باعث کشته شدن ٣ نفر شده است.

کد خبر 4108009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha