۱۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۶

سرپرست شهرداری گلستان خبر داد:

تخریب یک ملک در بهارستان به منظور تعریض معابر و کاهش ترافیک شهر

تخریب یک ملک در بهارستان به منظور تعریض معابر و کاهش ترافیک شهر

بهارستان- سرپرست شهرداری گلستان از تخریب و پاکسازی یک ملک به منظور تعریض معابر جهت سهولت عبور و مرور شهروندان و کاهش ترافیک شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ؛ علیرضا عرب، بعد از ظهر یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه اهتمام مدیریت شهری نسبت به تعریض و بازگشایی معابر و با توجه به فوریت و لزوم تعریض انتهای خیابان ۱۴ معصوم (ع) که عبور و مرور شهروندان را با مشکلات مواجه ساخته بود، بعد از توافق با مالک مِلک واقع در این مکان و انجام اقدامات قانونی، این مِلک تخریب و پاکسازی شد.

 عرب در ادامه افزود: این ملک که به متراژ ۸۵  متر مربع در انتهای خیابان ۱۴ معصوم محله حسن آباد واقع شده بود و برای سهولت در عبور و مرور و رفاه حال شهروندان و همچنین کمک به نظام حمل و نقل و ترافیک تخریب و مسطح گردید.

وی با بیان اینکه ایجاد تسهیلات لازم برای رفاه حال شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری است گفت: برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی های لازم  مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان در مسیر توسعه و پیشرفت و آبادنی این شهر مورد بررسی قرار گرفته و اکنون شاهد پیشرفت مطلوب در اجرای پروژه های عمرانی، رفاهی و خدماتی شهرداری گلستان هستیم.

سرپرست شهرداری گلستان در پایان تملک املاک و تخریب ساختمان های واقع در انتهای خیابان ۱۴ معصوم و ده متری چهارم  در سی متری شهید ستاری را از اقدامات ضروری و کوتاه مدت شهرداری عنوان کرد و بیان داشت: انجام این پروژه مهم  در کاهش ترافیک شهر و سهولت عبور و مرور شهروندان بسیار موثر می باشد.

کد خبر 4108152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha