۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

۸۰ هزار دانش آموز زنجانی همیار پلیس هستند

۸۰ هزار دانش آموز زنجانی همیار پلیس هستند

زنجان- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۸۰ هزار دانش آموز همیار پلیس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رمضان آفریدون شامگاه یکشنبه در همایش همیاران ترافیک، افزود: طرح همیار پلیس درسال ۸۶ توسط پلیس راهور و با همکاری سازمان آموزش و پرورش در سراسر کشور اجرا شده است و استان زنجان در این زمینه جزو استان های موفق بوده است.

وی اظهار کرد: در استان زنجان ۸۰ هزار دانش آموز و ۲ هزار فرهنگی همیار پلیس هستند و همکاری خوبی را با پلیس راهنمایی و رانندگی دارند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از همیاران پلیس خواست در هنگام سفر مراقب باشند تا قوانین و مقررات به درستی اجرا شود و همیاران پلیس باید مراقب  باشند والدین از تلفن همراه استفاده نکنند چرا که تمرکز را از بین برده و موجب اخلال در رانندگی می‌شود.

 آفریدون گفت: پلیس به دنبال گسترش مشارکت دانش آموزان در امور اجتماعی است و تاکنون در تحقق این مهم هم موفق بوده و در این میان آموزش نسل جدید می‌تواند در کاهش حوادث رانندگی مفید واقع شود. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان هدف از اجرای طرح همیار پلیس را کاهش تصادفات و تلفات جاده ای عنوان کرد و گفت: آگاه سازی خانواده ها و کودکان هدف مهم اجرای طرح همیار پلیس است.

وی افزود: طرح همیار پلیس نوعی فرهنگ سازی در جامعه است و احترام به قانون و مسئولیت پذیری و ارتقای مشارکت اجتماعی از دیگر اهداف طرح پلیس همیار است.

کد خبر 4108403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha