۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷

داوران بخش هنرهای تجسمی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا معرفی شد

داوران بخش هنرهای تجسمی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا معرفی شد

پانته‌آ واعظ‌نیا دبیر بخش تجسمی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا از انتخاب داوران بخش هنرهای تجسمی در ۲ بخش عکس و کاریکاتور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پانته آ واعظ نیا دبیر بخش تجسمی جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا با اشاره به بخش عکس این رویداد هنری گفت: کیارنگ علایی، امیر عابدی و مریم محمدی به عنوان داوران بخش «عکس موضوعی پاریس» انتخاب شدند.

واعظ نیا درباره بخش عکس موضوعی بیان کرد: در حوزه عکس هنرمندان شرکت کننده در ۲ بخش آزاد و موضوعی مناظر شهری، فرهنگ شهروندی و مهاجرت به ارایه اثر می پردازند. هنرمندان در بخش موضوعی به صورت حضوری در شهر پاریس به عکاسی می پردازند.

به گفته دبیر بخش تجسمی این رویداد، مجموع آثار دریافت شده در قالب بخش نمایشگاهی و انتشار کتابی با عنوان «پاریس ٢٠١٨» در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

واعظ‌ نیا همچنین با اشاره به انتخاب داوران بخش کاریکاتور نیز گفت: در بخش کاریکاتور بزرگمهر حسین‌پور، احمد عربانی و بنده داوری آثار را به عهده داریم. هنرمندان در بخش کاریکاتور نیز در ۲ بخش آزاد و موضوعی با عنوان «زبان و فرهنگ فارسی» می توانند در این رویداد هنری حضور یابند.

وی اظهار کرد: داوران بخش عکاسی با در نظر گرفتن معیارهای زیبایی شناسانه و فنی عکس و شروطی که در فراخوان به آن اشاره شده به بررسی آثار دریافت شده می پردازند و در نهایت نفرات برتر اعلام خواهند شد.

علاقه مندان پارسی زبان ایران، افغانستان و تاجیکستان می توانند با ثبت نام در فراخوان نخستین جشنواره هنری پارسی زبانان اروپا که ١٤ مهر منتشر شده است، شرکت کنند.

کد خبر 4108651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha