۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴

معاون نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت اصفهان خبر داد:

بازرسی از ۱۹۷ واحد توزیع کالای دخانی در اصفهان

بازرسی از ۱۹۷ واحد توزیع کالای دخانی در اصفهان

اصفهان- معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: از ۱۹۷ واحد توزیع کالای دخانی در اصفهان بازرسی صورت گرفت که ۴۷ واحد به دلیل نداشتن مجوز فروش شناسایی شدند.

حمیدرضا خشنود در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نظارت میدانی در قالب گشت مشترک کالای دخانی با حضور بازرسان صنعت، معدن و تجارت استان، علوم پزشکی، اداره اماکن و مدیریت اصناف از واحدهای  توزیع کالای دخانی صورت گرفت.

وی افزود: در بازرسی های انجام شده از ۱۹۷ واحد توزیع کالای دخانی،  ۴۷ واحد فاقد مجوز فروش و کارت عاملیت شناسایی بودند که پرونده آنها به تعزیرات حکومتی  ارجاع داده شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در این بازرسی ۱۰ واحد که بدون کارت عاملیت بودند شناسایی و به علت عدم تمکین متصدیان واحدها  جهت پلمب واحد اقدام قانونی شده است و طی بازرسی های صورت گرفته ۲۵۳ هزار نخ سیگار قاچاق کشف و به سازمان املاک تملیکی تحویل شده است.

وی با بیان اینکه عاملین توزیع تنباکوی صادراتی استان شش واحد است، ادامه داد:  گشت‌های مشترک با سازمان‌های مختلف باید تشکیل و تقویت شود.

خشنود با ارائه گزارشی از صدور مجوزهای صورت گرفته نیز افزود: تعداد عاملان توزیع پخش سراسری کالای دخانی در استان اصفهان هشت واحد است و تعداد عاملین استانی ۶۲ واحد و تعداد عاملین خرده فروشی دو هزار ۵۳۵ واحد است.

کد خبر 4108662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha