۱۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۰

معاون سازمان صنعت استان قزوین:

تعامل اصناف و پلیس استان قزوین به رونق کسب و کار کمک کرده است

تعامل اصناف و پلیس استان قزوین به رونق کسب و کار کمک کرده است

قزوین- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: با تعامل بسیار خوب پلیس و اصناف زمینه بهبود فضای کسب و کار در استان فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کبیری درهمایش پلیس، امنیت واصناف که روز دوشنبه باحضور سرهنگ امیری جانشین نیروی انتظامی و روسای اتحادیه های صنفی در سالن سازمان صنعت قزوین برگزار شد اظهارداشت: در کشور بیش از هفت هزار اتحادیه، ۴۰۰  اتاق اصناف داریم که ۲۴ میلیون نفر در فعالیت اقتصادی و صنفی فعال هستند و این جامعه بزرگ نیازمند خدمات مناسبی است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: اصناف در اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند و اگر امنیت پایدار برقرار شود می توانند به جایگاه ارزشمند خود برسند.

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان قزوین از امنیت بسیار بالایی برخورداریم و تعامل اضناف و پلیس نیز قابل توجه است و این رویه باعث شده با کمترین چالش و مشکل در این حوزه مواجه باشیم.

کبیری یادآورشد: برای افزایش مهارت های تخصصی و عمومی صنوف مختلف با همکاری پلیش دوره های آموزشی متعددی در آشنایی با مقررات صنفی، قاچاق کالا، تجارت الکترونیک، پولشویی، نظم و امنیت برگزار شده و توانسته به مهارت شاغلان این عرصه کمک موثری کند.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علیرضا میلانی رئیس سابق، سرهنگ محمد صفری به عنوان رئیس جدید اماکن استان قزوین معرفی شد.

 
    

کد خبر 4108854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha