۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۲۸

فرمانده ناجا اعلام کرد؛

نیازمند ساخت ۲ هزار پاسگاه و کلانتری هستیم

نیازمند ساخت ۲ هزار پاسگاه و کلانتری هستیم

فرمانده نیروی انتظامی، گفت: ما بیش از ۱۰ هزار مقر ثابت در کشور داریم و باید دو هزار پاسگاه و کلانتری جدید نیز برای رفع نیازهای امنیتی ساخته و تجهیز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری در مراسم آغاز به کار مجتمع خدمات انتظامی تجریش با گرامیداشت هفته ناجا، اظهارداشت: اعتباراتی که برای کارهای عمرانی ما پیش بینی شده بسیار محدود است. ما با برنامه ریزی های صورت گرفته و مشارکت مردم و خیرین امنیت ساز پیشرفت های خوبی در زمینه ساخت و تجهیز پایگاه ها و مقرهای انتظامی و نظامی در سطح کشور داشته ایم.

وی افزود: برای رفع خلاءهای امنیتی و همچنین دسترسی به کورترین نقاط کشور احتیاج به ساخت دو هزار پاسگاه و کلانتری داریم که برای راه اندازی آنها احتیاج به کمک داریم.

اشتری گفت: نیروی انتظامی افتخار این را دارد که عهده دار نظم و ارتقای امنیت در کشور است. نعمت امنیت بالاترین نعمت برای مردم است. ما در عرصه های مختلف در حال ارائه خدمت هستیم و امیدواریم بتوانیم در اجرای نقش خود پاسخگوی نیازهای به حق مردم باشیم.

وی ادامه داد: سالانه میلیون ها تماس و مراجعه را پاسخ می دهیم. پلیس یکی از مردمی ترین دستگاه های اجرایی کشور است که ارتباط تنگاتنگ و مستقیم با مردم دارد. رهبر انقلاب اخیرا اعلام فرمودند که نیروی انتظامی آبروی نظام است. امیدواریم با خدمت رسانی درست حافظ این آبرو باشیم.

کد خبر 4110001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha