۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۴

تداوم همکاری های پلیس با مراکز دانشگاهی کشور

تداوم همکاری های پلیس با مراکز دانشگاهی کشور

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از تداوم همکاری های پلیس با دانشگاه های کشور خبر داد و گفت: اجرایی شدن ۹ پروژه کلان محصول همکاری های مشترک ناجا با مراکز دانشگاهی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمد دولت خواه در نشست علمی با معاون وزیر علوم و نمایندگان برخی دانشگاه های کشور با تبریک هفته نیروی انتظامی به همه فرماندهان و کارکنان ناجا  گفت: همکاری مشترک پلیس و مراکز دانشگاهی به سال ۱۳۸۹ باز می گردد و اولین همکاری مشترک در سال ۱۳۸۹ در قالب انعقاد تفاهم نامه بین ناجا و دانشگاه ها کلید خورد.

وی ادامه داد: این همکاری های مشترک در سال ۹۴ با انعقاد تفاهم نامه با ۱۰ دانشگاه، در سال ۹۵ با ۶ دانشگاه، در سال ۹۶ با تمدید تفاهم نامه با تمام دانشگاه ها همکار، به انضمام یک پژوهشگاه تداوم داشت.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا بیان کرد: همزمان با همکاری پلیس با مراکز علمی و دانشگاهی کشور اقدامات بزرگ و مثمر ثمری صورت گرفت و  بر مبنای نیازسنجی ها، طی این سال ها ۹ پروژه کلان اجرایی و عملیاتی شد.

وی با بیان اینکه رویکرد «هوشمند سازی پلیس» و دستیابی به «پلیس هوشمند» با قوت دنبال می شود، گفت: تعامل معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با مراکز دانشگاهی کشور یک اولویت است و به دنبال تقویت این تعاملات و همکاری های دو جانبه هستیم.

سردار دولتخواه در پایان اولویت های آتی پلیس را بر شمرد و انتظارات را از مراکز دانشگاهی اعلام کرد.

کد خبر 4110296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha