۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۴

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

۱۹ مهر برگ زرینی در پرونده مردم خراسان شمالی بود

۱۹ مهر برگ زرینی در پرونده مردم خراسان شمالی بود

بجنورد- نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور مقام معظم رهبری در تاریخ ۱۹ مهرماه سال ۹۱، برگ زرینی در پرونده مردم خراسان شمالی بود.

به گزارش خبرنگار مهر،  حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی صبح چهارشنبه در جمع مردم خراسان شمالی اظهار کرد: ولی از اولیاء الهی پنج سال گذشته به خراسان شمالی قدم گذاشت که توانست با سخنان حکیمانه‌اش موجی در ایران اسلامی و جهان ایجاد کند.

حجت‌الاسلام یعقوبی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در خراسان شمالی امروز در محافل و پژوهشگاه‌ها موردبررسی قرارگرفته است.

وی برگزاری مراسم سالروز سفر رهبری در خراسان شمالی را به پاسداشت این سفر پربرکت و نیز حماسه حضور مردم در این سفر برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی افزود: امروز دو مسئله مهم یکی جمعیت و تولید نسل و دیگری سبک زندگی اسلامی که مورد تأکید رهبری در سفر به خراسان شمالی بود باید در دستورالعمل برنامه‌های زندگی فردی و اجتماعی ما قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی با یادآوری حماسه حضور مردم خراسان شمالی در ۱۹ مهرماه سال ۹۱ در استقبال از رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این سفر خراسان شمالی را به لحاظ معنوی غنی و به لحاظ مادی ۲۰ سال روبه‌جلو توسعه داد.

وی تأکید کرد: ۱۹ مهر باید در تقویم استان به نام سربلندی و افتخارآفرینی ثبت شود.

وی گفت: خدماتی در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، فرهنگی، معنوی و آموزشی در سفر رهبری ارائه شد که ادامه این خدمات همت مسئولان را می‌طلبد.

کد خبر 4110591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha