۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰

امام جمعه دامغان:

اخلاق مداری در نیروی انتظامی تقویت شود/ امنیت لازمه توسعه پایدار

اخلاق مداری در نیروی انتظامی تقویت شود/ امنیت لازمه توسعه پایدار

دامغان - امام جمعه دامغان با بیان اینکه اخلاق مداری در نیروی انتظامی می بایست تقویت شود، گفت: اخلاق مداری به اعتماد عمومی پلیس، که دارایی بسیار مهم است، منتج می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد حسینیان، ظهر چهارشنبه در جمع پرسنل ناجای دامغان، ضمن بیان اینکه  اقتدار نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه نقش ارزنده ای دارد، تاکید کرد: اخلاق مداری در نیروی انتظامی باعث تعامل بیش از پیش مردم با ناجا می شود از سوی دیگر باید گفت، رضایت مندی مردم باید در عمل صورت گرفته و در کنار موضوع اخلاق مداری دو رکن اصلی رسالت های ناجا را تشکیل دهند.

وی در دیگر بخش سخنان خود، ضمن اشاره به نقش نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس اطهار داشت: نیروهای مسلح با جان و دل از کشور خود دفاع کردند تا امروز ایران اسلامی مظهر اقتدار و صلابت باشد.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه نیروی انتظامی مجموعه ای است که در برقراری نظم و امنیت جامعه نقش مهم و اساسی دارد که امروز در حال تقویت است، بیان کرد: ناجا باید با بر قراری تعامل مردمی در رسیدن به اهداف عالیه تلاش کند.

حسینیان رسیدن به توسعه پایدار را در بستر جاده امنیت میسر دانست و گفت: باید برای سرمایه گذاران امنیت کامل تامین شود تا توسعه پایدار اقتصادی در جامعه صورت پذیرد.

کد خبر 4111234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha