۱۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۴

طی سال گذشته؛

۲۴۲۱ پرونده تخلف صنفی در فردیس تشکیل شد

۲۴۲۱ پرونده تخلف صنفی در فردیس تشکیل شد

فردیس - فرمانده انتظامی فردیس از تشکیل پرونده برای دو هزار و ۴۲۱ تخلف صنفی طی سال گذشته در فردیس خبر داد و گفت: پلیس به جد پیگیر این مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ایوب احمدی عصر چهارشنبه در همایش پلیس و اصناف شهرستان فردیس، بر لزوم تشکیل اتحادیه زرگران این شهرستان تأکید کرد و گفت: اقدامات لازم برای تشکیل این اتحادیه انجام‌شده اما در عمل هنوز تشکیل نشده است.

فرمانده انتظامی فردیس به برگزاری ۵۰ برنامه در هفته ناجا اشاره کرد و گفت: حضور نیروهای انتظامی در مصلی و ارائه گزارش عملکرد یک‌ساله پلیس، حضور و تجدید میثاق با شهدا، حضور در منازل خانواده‌های شهدا مدافع حرم و دفاع مقدس، سخنرانی در مدارس، اجرای مانور و غیره ازجمله این برنامه‌ها بوده است.

وی بابیان اینکه در طول سال جلسات متعددی با مسئولان نهادهای مختلف در راستای همکاری بیشتر با پلیس، برگزار می‌شود، افزود: این شهرستان بالغ‌بر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای‌داده است و امنیت و آرامش این شهر به همدلی مردم و مسئولان با پلیس میسر می‌شود.

فرمانده انتظامی فردیس در ادامه بابیان اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس فردیس، فقدان مرکز پایش تصویری است، گفت: این شهرستان حتی یک دوربین ندارد و ایجاد دوربین و پایش تصویری امنیت حاکم بر شهر را تسهیل می‌کند.

به گفته وی دو هزار و ۴۲۱ مورد پرونده صنفی طی سال گذشته در شهرستان فردیس تشکیل و به اداره اماکن استان البرز ارجاع شده است.

فرمانده انتظامی فردیس از جمع‌آوری قلیان‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: طبق دستورات فرمانده ناجا، پلیس به‌صورت مستقیم برای جمع‌آوری قلیان‌ها اقدام نمی‌کند اما با توجه به درخواست‌های بهداشت و اتحادیه‌ها در فردیس، پلیس در راستای پلمپ قلیان سراهای بدون مجوز اقدام می‌کند.

کد خبر 4111298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha