۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۷

آیت الله اعرافی:

حوزه علمیه قم انقلابی خواهد ماند/ تهدیدات دشمنان اثری ندارد

حوزه علمیه قم انقلابی خواهد ماند/ تهدیدات دشمنان اثری ندارد

قم- مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه حوزه و روحانیت خادم ملت و در کنار مستضعفین است، گفت: حوزه علمیه قم انقلابی خواهد ماند و ادامه دهنده راه شهیدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در مراسم تدفین سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس که قبل از ظهر پنج‌شنبه در مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار شد، اظهار داشت: پیام حضور گسترده طلاب و مردم ولایتمدار قم در مراسم تشییع شهدای گمنام این است که حوزه قم انقلابی خواهد ماند و این حوزه مبلغ فکر انقلاب و تئوری ولایت فقیه و ادامه دهنده راه شهیدان است.

وی افزود: شهیدان در آسمان‌ها نام آورتر هستند و امروز شاهد مراسم تشییع با شکوه شهیدان بودیم.

امام جمعه قم گفت: حوزه و روحانیت خادم ملت و در کنار مستمندان و مستضعفین است و طلاب همواره آماده ایثار و فداکاری هستند.

وی ادامه داد: همه در این روز عزیز با آرمان‌های انقلاب و شهیدان پیمان می‌بندیم که حوزه در خدمت انقلاب استقامت خواهد کرد و خون شهیدان در حوزه جریان خواهد داشت.

قم و ایران بیدار است

آیت الله اعرافی با بیان اینکه علم و دانش با آرمان‌های انقلاب و حوزه گره خورده است، افزود: حضور فضلا و بزرگان دین در این مراسم نشان از اهمیت شهید و شهادت دارد.

وی تصریح کرد: قم و ایران بیدار است و روح انقلاب زنده است و انقلاب اسلامی با الهام از فرامین رهبری به راه خود ادامه می‌دهد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه تأکید کرد: حزب الله در صحنه حاضر است و جبهه مقاومت نگاهش به انقلاب اسلامی و ایران عزیز است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه مسئولان باید مقاوم در برابر تهدیدات دشمنان بایستند، اضافه کرد: این روزها رئیس جمهور آمریکا حرف‌های نامربوط می‌زند که آنها باید بدانند در نزد ملت بزرگ ایران و مسلمانان جهان منفور هستند و نقشه‌های آنها خنثی و نقش بر آب خواهد شد.

کد خبر 4111919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha