۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۴

دادستان پیشوا:

پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی پیشوا است

پلیس بازوی توانمند دستگاه قضایی پیشوا است

پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا گفت: نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام دستگاه قضایی و بازویی توانمند در اجرای قانون است .

به گزارش خبرنگار مهر، احسان باغانی، در نشست کارگاه آگاهسازی قضایی کارکنان انتظامی که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی درنماز خانه ستاد فرماندهی انتظامی پیشوا برگزار شد، طی سخنانی  گفت: عملکرد و فعالیت شبانه روزی پلیس همچنین همکاری و تعامل با دستگاه قضائی در خصوص شناسایی و دستگیری مجرمین بسیار خوب بوده که منجر به صدور احکام قاطعی در این راستا شد و این امر زمینه ساز سلب آسایش بزهکاران و مجرمان خواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا در این کارگاه آموزشی ، موفقیت قانون آیین دادرسی کیفری جدید را در سایه تعامل دو دستگاه قضایی و انتظامی دانست و اظهار داشت : نیروی انتظامی به عنوان ضابط عام دستگاه قضایی و بازویی توانمند در اجرای قانون است .

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا نیز در این کارگاه ضمن بررسی اهداف قانون مجازات اسلامی جدید ، رویکرد قانون آیین دادرسی کیفری جدید را رعایت حقوق بزه دیده، متهم و جامعه برشمرد.

سرهنگ مصطفی علیزاده خاطرنشان کرد:  قانون، محور کار در نیروی انتظامی است و در اجرای موارد قضایی ، پلیس باید برابر قانون عمل کند و امیدواریم که با شناخت خوب از قانون، مجری مقتدر قانون باشیم.

گفتنی است در این کلاس قانون آیین دادرسی کیفری ، نحوه تشکیل پرونده قضایی ، صیانت و پیشگیری کارکنان پرسش و پاسخ قضایی مطرح و مورد توجه قرار گرفت .

کد خبر 4112053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha