۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۸:۴۱

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی دامغان:

نیروی انتظامی دامغان ۱۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

نیروی انتظامی دامغان ۱۹ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

دامغان - رییس عقیدتی سیاسی انتظامی دامغان با بیان اینکه این فرماندهی ۱۹شهید تقدیم انقلاب کرده است، گفت: شهادت دارای اهدافی مقدس و آگاهانه و عملی مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسن سید الحسینی عصر پنج شنبه در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی در آیین غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای دامغان ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی دامغان در دوران هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با سوداگران مرگ ۱۹ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: از نظر آیات و روایات شهدا به درجات عالی دست پیدا کردند و از مقام و منزلت ویژه در نزد خدا برخوردارند.

وی تصریح کرد: شهادت مرگی سرخ، تحسین برانگیز و قهرمانه است و شهدا با شهادت خود امنیت و آسایش را برای ملت ما به ارمغان آوردند و امروز نیز به برکت خون پاک شهدا است که جمهوری اسلامی ایران و جوانان، دانشمندان و متخصصان این مرز و بوم به موفقیت های بزرگی نایل شده اند.

رییس عقیدتی سیاسی انتظامی دامغان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: ایشان نیز قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم هستند و در راه دفاع از حرم آل الله به درجه رفیع شهادت نایل و امروز افتخار بس عظیم برای همه هستند.

مداحی از دیگر برنامه های این آیین روحانی و معنوی بود.

کد خبر 4112155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha