۲۱ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۸

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مواضع ضد برجام موجب انزوای آمریکا می‌شود/ سپاه در منطقه مقتدر است

مواضع ضد برجام موجب انزوای آمریکا می‌شود/ سپاه در منطقه مقتدر است

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: مواضع ضد برجام موجب منزوی شدن آمریکا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلای الغدیر این شهر در سخنانی با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار داشت: مومن همیشه در میان خوف و رجا قرار دارد و معنای تقوا این است که انسان امیدوار باشد و بترسد.

نقش امام سجاد(ع) در بیداری امت اسلامی

وی با اشاره به ۲۵ محرم و شهادت امام سجاد(ع) بیان داشت: بعد از حادثه عاشوار بنی امیه خفقان شدیدی علیه شیعیان حاکم کرد و در این دوره سخت امام سجاد(ع) نقش آفرینی کرد و نهضت امام حسین(ع) را نگه داشت و نگذاشت خون امام حسین(ع) هدر برود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امام سجاد(ع) مسلمانان را بیدار کرد و از هر فرصتی برای بیداری امت اسلامی استفاده کردند گفت: امام سجاد (ع) با خطبه های خود در شهر شام و همچنین مبارزات سیاسی و دعا و نیایش از خون امام حسین(ع) دفاع کرد و سیره ایشان نیز این بود.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت خواندن کتاب صحیفه سجادیه و دعاهای امام سجاد(ع) تصریح کرد: امام سجاد(ع) معارف بلند الهی را در قالب دعا بیان می کردند.

تداوم خون شهیدان به حضور در نماز جمعه است

وی در ادامه سخنان خود به ۲۳ مهر ماه و شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی نماینده امام(ره) و امام جمعه کرمانشاه به عنوان پنجمین شهید محراب به دست منافقین اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافقین در داخل کشور جنایات زیادی انجام دادند و بیشترین جنایات را در داخل کشور منافقین و در خارج از کشور داعش انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد آشوب در شهرهای ایران، ضرب و شتم مردم، بمب گذاری، ترور و ... را از جمله جنایات مناففین در ایران عنوان کرد و گفت: جنایات منافقین و دستان ناپاک و آلوده آنها از محراب نماز جمعه بیرون آمد و پنج امام جمعه عالم، باتقوا، زاهد و متقی را در محراب به شهادت رساندند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه ماندگاری و تقویت نماز جمعه به خون شهیدان است و تداوم خون شهیدان به حضور در نماز جمعه است گفت: استمرار راه شهیدان حفظ پایگاه ایمان، تقوا، اخلاق و معنویت است و خون شهیدان برای این پایگاه ریخته شده است.

وی در ادامه سخنان خود مناسبت های هفته را روز جهانی استاندارد، روز جهانی نابینایان، غذا، هفته بهداشت روانی، پیوند اولیا و مربیان، تربیت بدنی و ... عنوان کرد.

مواضع قلدر معابانه رئیس جمهور آمریکا تاثیری در اراده ملت ایران ندارد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود به اعلام موضع رئیس جمهور آمریکا نسبت به برجام و گزارش وی راجع به پایبندی ایران به برجام و تصمیمات اتخاذ شده در این مورد اشاره کرد و گفت: آنچه از لابلای مجموعه کاخ سفید و نزدیکان رئیس جمهور مشخص بوده این است که رئیس جمهور آمریکا یک سری سخنان واهی و سراسر کذب و افترا علیه ایران دارد و از سوی دیگر فشارها علیه ایران بیشتر می شود و بعضی نهادهای انقلابی مانند سپاه را در لیست گروههای تروریستی می خواهد قرار دهد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه طی این مدت رئیس جمهور آمریکا همانند گرگ زوزه کرده و با صدای نکره حمله می کند گفت: اما رئیس جمهور آمریکا آنچنان ترسو و بزدل است که با یک تشر و تهدید عقب نشینی می کند و منافع مادی خود را در نظر می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه مواضع قلدر معابانه رئیس جمهور آمریکا هیچ گونه تاثیری بر اراده دولت و ملت ایران نخواهد گذاشت افزود: کاخ سفید آمریکا مانند تار عنکبوت بوده و سست است و رئیس جمهور آمریکا باید بداند که ملت ایران ۴۰ سال امتحان خود را پس داده و استقامت و ایستادگی ملت ایران زبانزد است و همه نوع تحریمی را تحمل کرده است و ترسی ندارد.

مواضع ضد برجام باعث منزوی شدن آمریکا می شود

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا باید بداند که مواضع ضد برجام باعث منزوی شدن آمریکا می شود و او را رسوا می کند و مشخص می شود که عهد شکن است تصریح کرد: ملت ایران، مردمی با غیرت، مقاومت و باصلابت هستند و امتحان خود را پس داده اند و رئیس جمهور آمریکا بداند در مسیری حرکت می کند که پایانش جهنمی برای آمریکا خواهد بود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اگر آمریکا می خواهد که سپاه را در لیست تروریست ها قرار دهد به این دلیل بوده که سپاه نقشه های استکبار جهانی را در منطقه خنثی کرده است گفت: سپاه همواره اقدام عملی و مبارزه عملی با تروریست ها داشته و قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها به دلیل مبارزه سپاه با تروریست ها، قدرتمندی و نفوذ سپاه در دل جوانان دنیا است.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا بداند که اگر نام سپاه را در این لیست قرار دهد میلیون ها جوان آزاده دنیا بر محور سپاه گرد آمده و جوانان عاشق، مومن و آزاده دنیا به سپاه می پیوندند تصریح کرد: رئیس جمهور ابله، دیوانه و نابخرد آمریکا بداند که اگر چنین اقدامی انجام دهد تمام منافع آمریکا در دنیا به خطر خواهد افتاد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه اینگونه اقدامات باعث پشیمانی آمریکا می شود و پیامدهای پشیمان کننده برای آمریکا به دنبال خواهد داشت گفت: ملت و دولت ایران به تناسب شرایط و موضع گیری های دولتمردان آمریکا اقدام مناسب انجام می دهد و مردم، دولت و مسئولان ایران در این مسیر یکدست هستند.

طلب گندمکاران لرستان پرداخت شود

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از پرداخت نشده طلب گندم کاران از سوی دولت در استان بیان داشت: قریب به پنج ماه از خرید گندم از گذشته است و متاسفانه تاکنون تنها حدود ۶۰ درصد آن طلب پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه وعده های مسئولان در رابطه با پرداخت طلب کشاورزان عملی نشده است بیان داشت: کشاورزان یک سال زحمت کشیده اند به امید اینکه محصول خود را بفروشند و مشکلات خود را حل کنند.

وی با بیان اینکه کشاورزان در این رابطه گلایه شدید دارند چرا که به لحاظ مالی وضعیت نامناسبی دارند گفت: مسئولان استان بیشتر تلاش کنند و به وعده های خود عمل کنند و زمینه را برای پرداخت طلب کشاورزان در اسرع وقت فراهم آورند.

کد خبر 4112490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha