۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۳:۳۳

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

تغییر ویترین اجتماعی جامعه با تعامل پلیس و مردم

تغییر ویترین اجتماعی جامعه با تعامل پلیس و مردم

ساری - فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: تعامل سازمان ها و مردم با پلیس موجب تغییر ویترین اجتماعی جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی به تشریح اقدامات وعملکرد فرماندهی انتظامی استان در اجرای برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در سال ۳۹۶ پرداخت و تصریح کرد: بحمدالله با برنامه های ریزی، اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه و همکاری و تعامل خوب همه سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان در سال جاری، برنامه های بسیار متنوع فرهنگی و اجتماعی در هفته نیروی انتظامی از سوی همه معاونت ها، پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی شهرستان ها اجرایی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اجرای بیش از ۱۳۰ برنامه در طول هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت :  بی شک موفقیت پلیس در همه عرصه ها نتیجه تعامل و همکاری خوب مردم و دستگاه ها با پلیس است.

وی خاطر نشان کرد: اقتدار نرم پلیس، نفوذ کلام و اقناع سازی از ویژگیهای پلیس اسلامی است و تعامل پلیس با سازمان ها و آحاد جامعه موجب تغییر ویترین اجتماعی جامعه و تحقق مطالبات مردمی خواهد شد.

سردار میرفیضی با قدردانی از تلاش و زحمات همه سازمان ها و دستگاه ها به ویژه صدا وسیمای مرکز مازندران، رسانه های گروهی استان اعم از جراید، خبرگزاری ها و سایت های خبری و رسانه های مجازی، گفت: یکی از اهداف مهم پلیس جامعه محور، تقویت پلیس هوشمند و تبدیل آن به پلیس فراهوشمند است.

فرمانده انتظامی استان مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از علل مهم موفقیت پلیس در عرصه نظم و امنیت را حمایت و پشتکار خانواده کارکنان ناجا به ویژه همسران آنان دانست و افزود: همسران کارکنان ناجا نقش موثری در موفقیت ماموریت های پلیس دارند.

سردار میرفیضی تاکید کرد: بی شک تاثیر پذیری فعالیت ها و خدمات رسانی به مردم، نتیجه همین تلاش و پشتکار خانواده های کارکنان است.

سردار میرفیضی در بخش پایانی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص پلیس انقلاب اسلامی که باید در تراز انقلاب اسلامی باشد، گفت: برای تبدیل شدن به پلیسی در تراز انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری نیاز به تلاش جهادی داریم.

کد خبر 4113399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha