۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۱

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خبر داد؛

لرستان میزبان ائمه جمعه ۵ استان کشور/ بررسی مبانی تحکیم خانواده

لرستان میزبان ائمه جمعه ۵ استان کشور/ بررسی مبانی تحکیم خانواده

خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد از برگزاری همایش ائمه جمعه پنج استان کشور در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی پیش از ظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به برگزاری گردهمایی ائمه جمعه پنج استان کشور در لرستان اظهار داشت: در این راستا لرستان میزبان همایش نمایندگان ولی فقیه در استان های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و لرستان خواهد بود.

وی با بیان اینکه این همایش با موضوع مبانی تحکیم خانواده اسلامی برگزار می شود گفت: مقالات و سخنرانی های ائمه جمعه این پنج استان در موضوعات مرتبط با خانواده در این همایش ارائه می شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی آن، فرهنگسازی و تقویت تعاملات اخلاقی، خانواده، مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب های اجتماعی، نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده و ... را از جمله محورهای این همایش برشمرد.

آیت الله میرعمادی یادآور شد: همچنین ترویج رشد جمعیت و آسیب شناسی آن، گفتمان سازی تسهیل ازدواج موفق و آسان، علل فروپاشی خانواده در غرب، تبیین مسئولیت ها در خانواده، نقش خانواده در اقتصاد مقاومتی، جایگاه زن در خانواد و خطر پیری و راهکارهای ازدیاد جمعیت از دیگر محورهای همایش ائمه جمعه پنج استان کشور در لرستان است.

وی تصریح کرد: این همایش ۲۵ و ۲۶ مهرماه امسال در مرکز لرستان برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به حضور نمایندگان ولی فقیه پنج استان کشور، اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه مسائل خانواده و ... بیان داشت: همچنین رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مهمان ویژه این همایش خواهند بود.

کد خبر 4114442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha