۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

برگزاری کارگاه توانمندسازی زنان در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی

برگزاری کارگاه توانمندسازی زنان در حوزه  کاهش آسیب های اجتماعی

یاسوج- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگاه توانمندسازی زنان در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله شاکری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جهت ارتقای سطح دانش بانوان نسبت به معظلات طلاق، اعتیاد، خشنونت و فضای مجازی، کارگاه یک روزه توانمند سازی در یاسوج برگزار شد.

شاکری با اشاره به تعداد بانوان حاضر در کارگاه،  تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از بانوان استان در کارگاه توانمند سازی زنان در حوزه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شامل طلاق، اعتیاد، فضای مجازی و خشونت شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح دانش بانوان در کاهش آسیب ها و معظلات جامعه دانست و گفت: این کارگاه با همکاری سازمان های مردم نهاد آوای امید جوانان، دلهای پاک دنا، کوه نیل و حریم ریحانه برگزار شد.

شاکری عنوان کرد: در اجرای این کارگاه کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد مواد مخدر و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان با معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش استان همکاری داشتند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۶ کارگاه در موضوعات مختلف ازدواج، طلاق، آموزش های پیش از ازدواج و... در استان برگزار شده است و سعی خواهیم کرد که تا پایان امسال کارگاه هایی را در موضوعات مختلف برگزار کنیم.

معاون فرهنگی ورزش و جوانان استان توجه به نسل جوان و بانوان را یکی از اهداف کارهای حوزه فرهنگی ورزش و جوانان استان دانست و خواستار حمایت بیشتر مسئولین و متولیان از جوانان و بانوان برای کاهش آسیب های اجتماعی شد.

کد خبر 4115237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha