۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۲۸

نگاهی معاصر به داستان های شاه پریون در یک نمایشگاه

نگاهی معاصر به داستان های شاه پریون در یک نمایشگاه

نمایشگاه مجسمه های سارا تقوی با  عنوان «باز، یافت دیگر» در گالری سیحون برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سارا تقوی نمایشگاهی از مجسمه هایش را که برداشتی متفاوت از داستان های شاه پریون است جمعه ۲۶ مهر ماه با عنوان «باز، یافتِ دیگر» در گالری سیحون برپا می شود.

این هنرمند جوان که فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی در دانشگاه هنر است تاکنون در نمایشگاه های گروهی زیادی شرکت کرده است که از جمله آنها می توان به نمایشگاه فیگوراتیور در گالری شیرین و بی ینالهای مجسمه سازی برگزار شده در تهران بین سالهای ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۵ اشاره کرد.

در قسمتی از استیتمنت نمایشگاه آمده است: برداشتی متفاوت از داستان های شاه پریون ... داستان هایی که سراسر خوشبختی بود و دخترانی که نماد زیبایی، ثروت و عشق بودند وبا قدرت جادو به هرچه که می خواستند می رسیدند اما دیگر نه جادویی برایشان مانده و نه عشقی چنان که شایسته آنان باشد، اکنون در دنیایی رها شده اند که بی تفاوت است به حضورشان.

این مجموعه در پی تعریف دوباره ایی از رانده شدن، تنهایی و حتی شادی و از نو نگاه کردن به همه چیز است و در واقع  بازیافت دوباره آنهاست، بازیافت شادی در درون اشیا بی ارزش، بازیافت آرامش در دنیایی که با تمام بی مهری اش نیازی به جادو ندارد، دنیایی که بار دیگر باید آن را یافت.

نمایشگاه «باز، یافت دیگر» تا ۱۰ آبان ماه در محل این گالری واقع در خیابان وزرا، کوچه چهارم، پلاک ۱۱ برپاست.

کد خبر 4115296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha