۲۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

فرمانده یگان های ویژه ناجا خبرداد:

خلاقیت ونوآوری مؤلفه اصلی ارتقاء سطح کیفی در رزمایش های یگان ویژه

خلاقیت ونوآوری مؤلفه اصلی ارتقاء سطح کیفی در رزمایش های یگان ویژه

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: خلاقیت و نوآوری، مؤلفه اصلی ارتقاء سطح کیفیت و شیوه ای نو در رزمایش های یگان ویژه است.

به گزارش خبرگزاری مهر ، سردار «حسن کرمی» گفت: بی تردید خلاقیت و نوآوری، مؤلفه اصلی ارتقاء سطح کیفیت و شیوه ای نو در رزمایش های یگان های ویژه بوده که نیاز است فرماندهان و مدیران توجه ویژه ای به این مهم داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید با هدف گذاری و تامین روش های جدید، برنامه ها و رزمایش ها را در طول سال بدون نقص و ایراد اجرا و از تمام توانمندی و آمادگی جسمانی خود در جهت تحقق اهداف استفاده کنیم.

 کرمی ادامه داد : فرماندهان و مدیران باید با خدمت خالصانه تلاش کنند تا اعم کارها از جمله تمرینات، رزمایش ها و برنامه های مختلف موفق انجام شود و با برنامه ریزی و ارزیابی لازم سطح اجرایی یگان های ویژه ناجا را به حد بالاتری برسانند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: یک مدیر توانمند و با ذکاوت، مدیری است که از نظرات و دیدگاه های تمام افراد زیر مجموعه خود استفاده کند لذا یکی از ویژگی های مهم در یگان های ویژه ناجا که فرماندهان باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، ایجاد فضایی مناسب برای اظهار نظر کلیه کارکنان است تا از این طریق به یک جمع بندی کلی در مورد اهداف خود برسند و آن را به اجرا در آوردند.

وی گفت : همکاران باید این نکته را مد نظر داشته باشند که تمام برنامه هایی که در مناسبت های مختلف از قبیل هفته نیروی انتظامی، هفته دفاع مقدس و سایر ماموریت ها مانند طرح دریا و اربعین حسینی انجام می شود، همگی برای یگان های ویژه رزمایش محسوب شده و قابل بازبینی، بازنگری و استفاده در برنامه های آموزشی در سطح یگان ها است.

وی افزود: باید در اجرای برنامه های مختلف بی عیب و نقص ظاهر شویم و توانمندی، سرعت عمل و دقت را مد نظر قرار دهیم چراکه اجرای نمایش یگان های ویژه ناجا مورد بهره برداری قرار می گیرد و در جامعه تاثیر مهمی دارد.

سردار کرمی ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان به مناسبت اجرای خوب برنامه های هفته ناجا در خصوص اعزام به ماموریت اربعین حسینی، بیان کرد: فرماندهان هر لحظه باید نیروها را از نظر روحی و تجهیزات برای اعزام به ماموریت آماده کنند و تجارب سال های گذشته را مد نظر و مورد ارزیابی و بهره برداری قرار دهند.

کد خبر 4115906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha