در استان الجوف رخ داد؛

شهادت ۶ غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده های سعودی

شهادت ۶ غیرنظامی یمنی در حمله جنگنده های سعودی

حمله جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به استان مرزی جوف در یمن یک منطقه مسکونی را هدف قرار داد و در پی آن ۶ نفر از اعضای یک خانواده یمنی به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اسپوتنیک»، در پی حمله جنگنده های ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان به استان مرزی «جوف» در یمن دست کم ۶ غیر نظامی یمنی به شهادت رسیدند.

یک منبع محلی در این استان به خبرگزاری اسپوتنیک گفته که جنگنده های ائتلاف سعودی روز سه شنبه به یک منطقه مسکونی در منطقه «رحوب» در شهرستان «بربط العنان» که منجر به شهادت پدر و مادر یک خانواده و ۴ دختر آنها شده است.

بر اساس این خبر جنگنده های ائتلاف سعودی حتی زمانی که نیروهای امدادی در حال خارج کردن اجساد قربانیان از زیر آوار بوده اند به بمباران منطقه ادامه داده است.

این حمله فقط چندساعت بعد از حمله به یک یخچال مرکزی خنک کردن میوه در استان مرزی صعده صورت گرفته است که در آن حمله هوایی هم دست کم ۳ غیرنظامی به شهادت رسیده و ۸ تن دیگر زخمی شده بودند.

ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان عملیات های نظامی خود علیه یمن را از مارس ۲۰۱۵ آغاز کرده است و در این حملات که بر اساس ادعای ریاض به درخواست عبدربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن صورت گرفته ده ها هزار غیرنظامی یمنی به شهادت رسیده و زخمی شده اند و بر اساس آار سازمان ملل بیش از ۳ میلیون نفر هم آواره شده اند.

کد خبر 4117424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha