۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۶

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

نگاه فرهنگی به ورزش باید تغییر پیدا کند

 نگاه فرهنگی به ورزش باید تغییر پیدا کند

زنجان- مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نگاه فرهنگی به ورزش باید تغییر پیدا کند و تا زمانی که ورزش در بین خانواده‌ها نهادینه نشود به شرایط مورد دلخواه در ورزش دست پیدا نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جوان  ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، افزود: مهم‌ترین برنامه اداره کل در بخش جوانان برگزاری مسابقات قرآنی بوده و زنجان در مسابقات کشوری این بخش که در شیراز برگزار شد مقام قهرمانی را کسب  کردکه بسیار خوب بود. 

وی اظهار کرد: امسال ورزش استان زنجان آغاز خوبی را با کسب مدال پریسا براتچی به عنوان نخستین مدال فراملی ایران داشته است. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در شش ماهه سالجاری ۴۲۰ مدال ملی توسط ورزشکاران استان زنجان در رشته‌های مختلف ورزشی کسب شده و دو همایش سراسری تحکیم خانواده برگزار  شده و دو همایش دیگر تا پایان امسال برگزار می‌شود.

جوان تاکید کرد: نگاه فرهنگی به ورزش باید تغییر پیدا کند و تا زمانی که ورزش در بین خانواده‌ها نهادینه نشود به شرایط مورد دلخواه خود در ورزش دست پیدا نمی کنیم. 

وی افزود: باید ورزش همگانی در اولویت کاری باشد و نتایج خوب در ورزش قهرمانی از دل ورزش همگانی کسب  می شود. 

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز کرد: اولویت بعدی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان توجه به ورزش بانوان است و ورزش در بخش جوانان رشد نکرده  و خوشبختانه زنجان از جایگاه خوبی در ورزش قهرمانی کشور برخوردار است.

جوان از برگزاری دو مسابقات بین‌المللی و آسیایی در نیمه دوم سالجاری در استان زنجان خبر داد و گفت: بیست و هفتمین دوره مسابقات بدمینتون جام فجر برای نخستین بار به میزبانی زنجان برگزار می‌شود و برآورد شده که ۲۰ تا ۳۵ کشور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی دهه فجر در زنجان شرکت کنند و این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به صورت همزمان برگزار می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده یک دوره مسابقات آسیایی شطرنج به صورت رسمی در زنجان برگزار می شود. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ابراز کرد: ورزشکاران ما سفیران فرهنگی هستند و  ورزشکاران استان ما مدال خود را به خانواده‌های شهدای مدافع حرم تقدیم می‌کنند.

جوان افزود: سالن ورزشی خرم‌دره و سالن کشتی ابهر در هفته تربیت بدنی افتتاح می شود و ۶ پروژه عمرانی و  سه پروژه خیرساز عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد و سایت دو و میدانی و سایت تیراندازی ابهر در هفته تربیت بدنی افتتاح  می شود. 

کد خبر 4117904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha