۲۶ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶

وزیر آموزش و پرورش؛

وضعیت فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست

وضعیت فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با تشکل های فرهنگیان، گفت: وضعیت فعلی فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی در نشست صمیمی با نمایندگانی از تشکل های فرهنگیان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارکرد: تشکل ها اگرچه ازگرایش های سیاسی مختلف هستند اما دغدغه مشترک همه آنها حل مشکلات موجود آموزش و پرورش است .

وی افزود: مهارت، معیشت و انگیزه کافی از جمله مسائل فرهنگیان است که همه دلسوزان آموزش و پرورش برای حل آن تلاش می کنند .

بطحایی با اشاره به وضع موجود فضاهای آموزشی تصریح کرد: وضعیت فعلی فضاهای آموزشی رضایت بخش نیست و نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی برای ایمن سازی است .

وزیرآموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تشکل های فرهنگیان حسگرهای مطمئنی هستند که آنچه از دید مدیران پنهان است در اختیار آنها قرار می دهند .

وی ادامه داد: نظام تعلیم و تربیت با این پیشینه باید وضعیتی به مراتب بهتر از وضع موجود داشته باشد و با توجه به امکانات و مقدورات به آرزوها نزدیک شد .

بطحایی اظهار کرد: نقادی و ارائه پیشنهادات باید در دستور کار تشکل های فرهنگیان قرار گیرد و طرح های در دست اقدام آموزش و پرورش نیز درجلسات تشکل ها مورد بحث و بررسی واقع شود و در نهایت ایده های جدیدی توسط تشکل ها ارائه شود .

وی تشکل های فرهنگیان را حلقه ارتباط بین صف و ستاد دانست و عنوان کرد: ممکن است برخی تشکل ها موافق یا مخالف دولت باشند اما آنچه مهم است، همفکری و همگرایی همه تشکل ها برای ارائه راه حل هایی در جهت رفع مشکلات آموزش و پرورش است .

وزیر آموزش و پرورش در این نشست بر ضرورت تداوم و استمرار در این نشست ها هردو ماه یک بار و بهره مندی بیشتری از نگاه نقادانه تشکل ها تاکید کرد.

کد خبر 4118199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • براهیم کاوه US ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      0 0
      _ رسول خدا ص فرمودند : از دروغ بپرهیزید ، زیرا دروغ انسان را به فسق و فجور میکشاند و فسق و فجور هم انسان را روانه آتش جهنم میکند. جامع الاخبار صفحه 417 این حدیث متذکرشدم برای وعده دروغ مزد حق التدریس.