از سوی نظامیان آل خلیفه انجام شد؛

یورش به بند شخصیتهای سرشناس سیاسی در زندان «جو» بحرین

یورش به بند شخصیتهای سرشناس سیاسی در زندان «جو» بحرین

فعالان بحرینی و خانواده های شخصیت های برجسته انقلاب بحرین که در زندان «جو» بسر می برند در شبکه های اجتماعی از یورش نظامیان آل خلیفه به بند این زندانیان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه اللولوه، فعالان بحرینی و خانواده های شخصیت های برجسته انقلاب بحرین که در زندان «جو» بسر می برند در شبکه های اجتماعی از یورش نیروهای رژیم بحرین به بند این زندانیان گزارش دادند.

طبق این گزارش ها صبح امروز نیروهای امنیتی با یورش به بند شخصیت های برجسته انقلاب ۱۴ فوریه بحرین ضمن اهانت و اعمال خشونت، حداقل به مدت سه ساعت تمامی وسایل آنان را مورد بازرسی دقیق قرار داده و تمامی کتاب ها و بخشی از وسایل شخصی آنان را ضبط کرده و امکان تماس تلفنی آنان را نیز قطع نمودند.

به گفته شبکه اللؤلؤة این شخصیت های معارضان بحرینی از حدود ۷ ماه پیش در اعتراض به شرایط زندان و سختگیری مسوولان از انجام هرگونه ملاقاتی ممانعت نموده اند و همچنین "شیخ علی سلمان" دبیرکل جمعیت الوفاق پیش از این در تماسی تلفنی به خانواده اش اطلاع داده است که مسوولان زندان برای اهانت و سختگیری بیشتر این شخصیت ها را مجبور می نمایند تا در زندان با دست و پای زنجیر شده حرکت کنند.

کد خبر 4118428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha