۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۶

آبفا کردستان رتبه برتر جشنواره صنعت آب و فاضلاب کشور را کسب کرد

آبفا کردستان رتبه برتر جشنواره  صنعت آب و فاضلاب کشور را کسب کرد

سنندج- دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت آب و فاضلاب کشور، موفق به کسب مقام سوم در بخش ارتباطات شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، در اختتامیه این جشنواره از ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفا کردستان به جهت کسب این عنوان با اهدای لوح تقدیر و تندیس، تجلیل به عمل آمد.

در متن لوح تقدیری که به امضای مهندس حمیدرضا جانباز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: "رشد و توسعه صنعت بزرگ آب و فاضلاب، مدیون تلاش بی وقفه و بی دریغ مدیران و متخصصانی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه ای برای سربلندی و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند.

بدینوسیله ضمن تبریک به مناسبت کسب مقام سوم در بخش ارتباطات در هفتمین جشنواره انتخاب روابط عمومی های برتر صنعت آب و فاضلاب و تقدیر از تلاش های تحسین برانگیز شما، توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم".

گفتنی است، حوزه ارتباطات دارای دو بخش رسانه ای و درون و برون سازمانی است که محورهای بخش رسانه ای شامل برگزاری جشنواره ها و برنامه های انگیزشی اصحاب رسانه، نشست های خبری، پاسخگویی مؤثر مدیران و کارشناسان در رسانه ها، انتشار اخبار کوتاه، گزارش و اخبار تفصیلی در رسانه های جمعی و نشریات است.

همچنین محورهای بخش درون و برون سازمانی شامل استفاده از ظرفیت های رسانه ای درون سازمانی، برپایی جشن های دانش آموزی و بازنشستگان، بازدید از تأسیسات، ملاقات های مردمی با مدیران، رسیدگی به شکایات و مشارکت فعالانه در پوشش فعالیت های فرهنگی است.

کد خبر 4118449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha