۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴

سخنگوی وزارت امور خارجه در  نمایشگاه «اعلان گفتگو»:

هنر ابزار مبارزه با جنگ است/ هر اثر این نمایشگاه جواب صدها ترامپ

هنر ابزار مبارزه با جنگ است/ هر اثر این نمایشگاه جواب صدها ترامپ

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه که روز گذشته از نمایشگاه پوستر «اعلان گفتگو» بازدید کرد معتقد است هر کدام از آثار نمایشگاه پوستر «اعلانِ گفتگو» می تواند جواب صدها ترامپ را بدهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه شامگاه چهارشنبه ۲۶ آبان با حضور در فرهنگسرای نیاوران و با مشایعت سید عباس سجادی مدیر عامل بنیاد آفرینش های هنری نیاوران، از نمایشگاه گروهی پوستر با عنوان «اعلانِ گفتگو» و با موضوع «گفتگو و تعامل سازنده با دنیا» بازدید کرد.

وی در پایان این بازدید در گفتگویی با ابراز رضایت از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه اظهار کرد: آثار این نمایشگاه برای من بسیار شگفت انگیز بود چرا که تصور نمیکردم مفاهیمی چون صلح و دوستی را بتوان به این زیبایی در قالب طرح و رنگ ببینم. کلیه آثار این نمایشگاه این پتانسیل را دارد تا در اقصی نقاط جهان به نمایش گذاشته شود و پیام صلح و دوستی، یکپارچگی و مبارزه با جنگ و خشونت را با صدای رسا به جهانیان برساند.

قاسمی ادامه داد: با توجه به هجمه جدید دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا علیه ایران و مخالفت وی با صلح، چنین نمایشگاههایی می تواند پاسخ مناسبی به صحبت های حقیر او باشد که سخن و حرف جدیدی به جز پراکندن نفرت و نفرتآفرینی در جهان نداشته است. به نظر من حتی یکی از آثار این نمایشگاه میتواند جواب صدها ترامپ را بدهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان صحبت هایش با تشکر از اشکان قازان چایی مدیر نمایشگاه گفت: تک تک این پوسترها که توسط هنرمندان با نگاه مثبت به جهان آفریده شده در واقع پیام صلح و دوستی است. از این رو این آثار میتوانند پاسخ گوی مناسبی برای صداهای ناهنجاری باشد که بر طبل جنگ و خشونت میکوبند.

پیش از این مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه از این نمایشگاه دیدن کرده بود.

کد خبر 4120226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha