۲ آبان ۱۳۹۶، ۷:۵۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

انعکاس رسانه ای مناسب کنگره ملی آیت الله ملک حسینی ضروری است

انعکاس رسانه ای مناسب کنگره ملی آیت الله ملک حسینی ضروری است

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انعکاس رسانه ای مناسب در برگزاری کنگره ملی آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی آیت الله ملک حسینی افزود: پوشش رسانه ای هرچه بهتر این کنگره لازم است و انعکاس رسانه ای و همچنین استفاده از ظرفیت شبکه های ملی در این راستا ضروری است.

احمدی تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری این کنگره تبیین بیش از پیش شخصیت آیت الله ملک حسینی است و هرچقدر به روزهای برگزاری کنگره نزدیک تر می شویم، حساسیت ها نیز افزایش می یابد.

احمدی خاطرنشان کرد: باید در حوزه محاسبات از حدس و گمان ها جلوگیری شود و با دقت بیشتر از بروز مشکل در تحقق برنامه ریزی ها پیشگیری کرد.

استاندار با بیان اینکه وجود آرامش در سالن  برای برگزاری بهتر کنگره لازم است، ابراز داشت: استفاده از ظرفیت بیرون سالن با ایجاد مکانی برای نشستن و تقویت سیستم های صوتی در محوطه هدف آن لازم است.

احمدی گفت: در حوزه حمل و نقل نمی توان سامانه بزرگی را به کار گرفت و همچنین ایمنی خودروهای به کار گرفته شده در حوزه حمل و نقل ضروری است.

استاندار با بیان اینکه در حوزه غذا و پذیرایی می توان از ظرفیت سلف سرویس دانشگاه استفاده کرد، بیان داشت: باید اقدامات لازم در این حوزه انجام بگیرد.

کد خبر 4123044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha