۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۴:۰۰

تدوین بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی محیط کار

تدوین بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی محیط کار

مدیرکل امور اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از تدوین بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی محیط کار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن محمد صادقیان در اولین هم اندیشی تخصصی مدیران امور اجتماعی ادارات کل تعاون و سازمان بهزیستی افزود: برخورداری نیروی کار از سلامتی جسمی، روانی، فرهنگی و اجتماعی و نشاط اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی کاری با بهره وری که نیاز امروز جامعه کار و تولید است پیوند محکمی دارند.

وی گفت: با اجماع سازی و فهم مشترک در رویکردها و جهت گیریهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و عمیق تر شدن شناخت ها، مسئولیت ها و ایجاد نگرش های همسو و هم جهت، با روحیه همدلی و همراهی فرصت ها برای نقش آفرینی شایسته تر در جهت مدیریت و کاهش آسیب های اجتماعی فراهم می آید.

 مدیرکل امور اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی تاکید کرد: قصد داریم در این نشست تخصصی هم اندیشی برنامه ریزی های لازم و اجرایی را برای استفاده از تجارب پیشین و دانش به روز را برای حل مسائل و ایجاد سلامت، روانی، فرهنگی و اجتماعی و نشاط در محیط های کاری داشته باشیم.

صادقیان گفت: راه اندازی مراکز ایمن در محیط های کاری، شناسایی نیازهای ساکنان بافت های فرسوده غیررسمی درتهران، تهیه بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط های کاری، ارائه راهکارهای پیشگیری از اعتیاد زنان در محیط های کاری و... از جمله پژوهش های در دست اقدام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

کد خبر 4124732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha