۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۰۷

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری پیشوا علی رغم داشتن مصوبه دولت اجرا نمی شود

ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری پیشوا علی رغم داشتن مصوبه دولت اجرا نمی شود

پیشوا- نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری پیشوا علی رغم داشتن مصوبه هیات دولت و ردیف اعتبار اجرا نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور محمد حسین مقیمی، استاندار تهران، محمد کرم محمدی فرماندار پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه پیشوا و تعدادی از مدیران کل استان تهران در سالن جلسات فرمانداری پیشوا برگزار شد، طی سخنانی گفت: باتوجه به اینکه شرایط کنونی کشور ما بسیار حساس است باید برای تلاش و جهاد شبانه روزی آماده باشیم و از مدیران تقدیر کرد.

نقوی افزود: استان تهران با ۱۵ میلیون نفر جمعیت جایگاه ویژه ای دارد.

وی افزود: شهرستان پیشوا هیچ مرکز بهداشتی و درمانی ندارد و تامین اجتماعی پس از چندین سال یک مرکز بهداشتی را در پیشوا کلنگ زنی و به خوبی پیگیری کرد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شهرستان های استان تهران از نظر اماکن ورزشی در محرومیت به سر می برند، افزود: در برخی از این شهرستان ها تا ۳۰۰ قهرمان و مدال آور ملی داریم، اما سرانه ورزشی این شهرستان ها بسیار پایین است، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری پیشوا مصوبه هیات دولت دارد، اما هنوز اجرا نشده است.

وی گفت: نیاز توجه آنتنی اتصال پیشوا به آزادراه قم-گرمسار نیز مصوبه هیات دولت و ردیف اعتبار دارد و نیازمند توجه است.

نقوی حسینی حوزه کشاورزی و دامپروری را برای شهرستان پیشوا پر اهمیت خواند و گفت: ۵۰ درصد  گلخانه های استان تهران در پیشوا قرار دارد و حوزه گلخانه ای به جهت کنترل صرفه جویی آب و بهره وری که دارد بسیار حوزه مهمی می باشد  و برای پایانه صادراتی مجوز های لازم صادر شده و نیاز به تقویت و راه اندازی دارد و این پایانه به تقویت شهرک صنعتی و حوزه کشاورزی و دامداری کمک های لازم را خواهد کرد.

کد خبر 4125012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha