۴ آبان ۱۳۹۶، ۲۱:۴۰

گزارش خبرنگار مهر از اسپانیا؛

صداقت:هنوز کارم تمام نشده است/فقط با مدال طلا راضی می شوم

صداقت:هنوز کارم تمام نشده است/فقط با مدال طلا راضی می شوم

اولین کاراته کای فینالیست ایران گفت: هنوز کار من در رقابتهای قهرمانی جهان تمام نشده و با کسب مدال طلای جهان آرام می گیرم.

باربد صداقت بعد از صعود به دیدار نهایی رقابتهای قهرمانی جهان گفت: واقعا روزهای سختی را تمرینات پشت سر گذاشتیم و کادر فنی تیم ملی از استاد مهران بهنام فر گرفته تا رضاعزیزی و رضا میدان رو زحمات زیادی برای اعضای تیم کشیدند تا ما با آمادگی بالا به این مسابقات اعزام شویم و خوشحالم که با رسیدن به دیدار نهایی جواب زحمات این عزیزان و پدر و مادرم را دادم.

وی در مورد رقبای خود گفت: حریفان سرسختی در این مسابقات داشتم. رقیب روسی رنکینگ چهار و حریف مصری رنکنیگ پنج جهان را داشتند، ولی من با ارائه مبارزات بهتر و برتری مقابل آنها ثابت کردم قرار گرفتن در رنکینگ سه جهان اتفاقی نیست. من برای کسب مدال طلا به این رقابتها آمده ام و عصر فردا با برتری دیدار نهایی و رسیدن به این هدف، بهترین عملکرد را به نام خود ثبت می کنم.

صداقت در پایان گفت: رقابتهای جهانی در سطح فنی بالای برگزار شد. این موضوع در بخش جوانان که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند شرایط خاصی داشت. خوشحالم که در این میدان سخت موفق به کسب پیروزی برابر رقبا و رسیدن به دیدار نهایی شدم.

رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان در تنریف، اسپانیا جریان داد و باربد صداقت کاراته کای وزن ۷۶- کیلوگرم کشورمان با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی راه یافت. وی عصر فردا جمعه برای کسب مدال طلا به روی تاتامی می رود.

کد خبر 4125911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha