۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸

فوتبال ۱۱؛ تخصصی‌ترین سایت برای مشاهده نتایج زنده فوتبال

فوتبال ۱۱؛ تخصصی‌ترین سایت برای مشاهده نتایج زنده فوتبال

نتایج زنده فوتبال بیش از ۲۰۰ تورنومنت معتبر داخلی و خارجی را به صورت لحظه به لحظه در وب سایت فوتبال ۱۱ دنبال کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، امروز طرفداری بازیکنان مشهور تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در ایران جایگاه خاص و مهمی پیدا کرده و مردم همواره پیگیر تمام اتفاقات مربوط به بازیکنان و تیم‌های محبوب خود هستند.

ما عاشقان فوتبال همیشه در وب سایت های مختلف بدنبال اخباری هستیم که نتیجه بازی‌های مختلف فوتبال در لیگ‌های مورد علاقه خود را دنبال کنیم و اینکار معمولا وقت ما را برای جستجو میگیرد.

خبر خوش اینکه وب سایت footba۱۱.net برای ارائه گسترده ترین اطلاعات و نتایج زنده فوتبال برترین لیگ‌های جهان رونمایی شده است.

اطلاعات فوتبال ۱۱ بصورت کاملا تخصصی شامل نتایج زنده فوتبال، آمار بازی‌ها، آمار تیم‌ها و بازیکنان ، جدول لیگ‌ها و برنامه مسابقات است و حالا ما از طریق موبایل یا لپ تاپ به‌راحتی و در چند دقیقه می‌توانیم نتیجه بازی‌های مورد نظرمان را دنبال کنیم.

همچنین خلاصه بازی‌های مهم از جدول لیگ برتر ایران و لیگ‌های معتبر اروپایی مثل لیگ برتر انگلیس، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، سری آ ایتالیا، لیگ ۱ فرانسه و ... را می‌توانید در صفحه اختصاصی هر بازی مشاهده کنید.

به گزارش ویرلن؛ صفحه اختصاصی هر بازی شامل اطلاعاتی از قبیل: محل برگزاری مسابقه فوتبال، داور بازی، بازی‌های قبلی دو تیم، بازی‌های رودررو، ترکیب تیم‌ها قبل و پس از شروع مسابقه، اتفاقات و گلزنان مسابقه، آمار بازی و بازیکنان، و همچنین جایگاه دو تیم در جدول لیگ می‌باشد.

امکان انتخاب لیگ های کشور های مختلف و مشاهده جداول کامل و نتایج در تاریخ مورد نظرمان، امکان افزودن لیگ‌های مورد علاقه به بخش (مسابقات من) برای بررسی سریع‌تر آن و ارائه اطلاعات بسیار جامع و بروز از بازیکنان و تیم‌ها جزو ویژگی های منحصر به فرد این وب‌سایت بوده که باعث محبوبیت آن میان طرفداران ورزش فوتبال شده است.

اکنون در وب سایت footba۱۱.net نتایج زنده و جداول بازی‌های تیم های فوتبال پرطرفدار و محبوب لیگ برتر ایران مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و ... و تیم‌های خارجی مانند رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ، اینترمیلان و ... را لحظه به لحظه دنبال کنید. وضعیت آماری بازیکنان محبوب ایرانی و خارجی را از نظر تعداد گل زده یا تعدا کارت زرد دریافت شده بررسی کنید و همیشه بروز باشید.

کد خبر 4126668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha