۶ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱

آمار فوق‌العاده تیم پپ؛

منچسترسیتی در آستانه رسیدن به رکورد ویژه در جزیره

منچسترسیتی در آستانه رسیدن به رکورد ویژه در جزیره

منچسترسیتی انگلیس با هدایت پپ گواردیولا در رقابت‌های این فصل آمار ویژه‌ای از خود به جا گذاشته و در آستانه رسیدن به رکوردی جدید است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا با سبک تهاجمی‎اش بعدی تازه به لیگ جزیره بخشیده است و این تیم حالا شانس برابری با رکورد بهترین شروع تاریخ این لیگ را دارد.

بعد از کسب ۱۳ برد از ۱۴ بازی اول در تمام رقابت‌ها، سیتی این فرصت را دارد تا در صورت برد مقابل وست برومویچ در دیدار امروز (شنبه) امتیازاتش در لیگ را به عدد ۲۸ برساند. همچنین این تیم در بین تیم‌های ۵ لیگ معتبر اروپا در کنار اینتر، پاری‎سن ژرمن و والنسیا تنها تیم‌های بدون شکست این فصل در تمام رقابت‌ها هستند.

رکورد کسب ۲۸ امتیاز بعد از ۱۰ بازی در لیگ در حال حاضر در اختیار چلسی فصل ۰۶-۲۰۰۵ ژوزه مورینیو و منچسترسیتی فصل ۱۲-۲۰۱۱ روبرتو مانچینی است. این فصل هم منچسترسیتی تا به حال ۹ بازی را برده است و دهمین بازی را با اورتون یک – یک مساوی کرده است.

همچنین من‌سیتی گواردیولا از نظر گل‌های زده هم آمار فوق‌العاده‌ای دارد و توانسته در ۹ بازی ۳۲ گل بزند. این مطمئنا بهترین شروع برای یک تیم انگلیسی در لیگ این کشور از نظر تعداد گل‌های زده است و آخرین بار اورتون در فصل ۹۵-۱۸۹۴ آماری ویژه از خود به جای گذاشته بود و بعد از این تعداد بازی تنها ۴ گل خورده بود.

سیتی گواردیولا همچنین آمار ویژه دیگری هم دارد و تا اینجا ۶۳۷۱ پاس سالم ارسال کرده است و بیشترین شوت زده به سمت دروازه حریفان را هم داشته است، با ۱۷۰ شوت.

کد خبر 4126810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha