۷ آبان ۱۳۹۶، ۱۶:۲۲

وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا؛

کسب سه مدال توسط نمایندگان ایران در روز نخست

کسب سه مدال توسط نمایندگان ایران در روز نخست

در نخستین روز از رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ، سه نماینده ایران به مدال دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین روز از رقابتهای وزنه برداری باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ در اوزان ۵۶ و ۶۲ کیلوگرم با حضور سه نماینده کشورمان برگزار شد. در دسته ۵۶ کیلوگرم محسن نکیسایی با مجموع ۲۱۷ کیلوگرم مدال نقره باشگاههای آسیا را به دست آورد و در آسیا کاپ هم به مدال برنز رسید.

یعقوب پشوتنی در دسته ۶۲ کیلوگرم با مجموع ۲۵۸ کیلوگرم به مدال های طلای رقابتهای جام باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ دست یافت و ابوالفضل جمعه پور با مجموع ۲۲۴ کیلوگرم به مدال برنز این رقابتها رسید.

محسن نکیسایی نماینده تیم مناطق نفت خیز جنوب خوزستان در دسته ۵۶ کیلوگرم هم در حرکت یکضرب ۹۶ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۲۱ کیلوگرم و در مجموع با ۲۱۷ کیلوگرم را ثبت کرد و به کار خود پایان داد.

در این وزن «گوسک کیو» از کره جنوبی با مجموع ۲۲۹ کیلوگرم به عنوان قهرمانی رسید. در جدول آسیا کاپ نیز محسن نکیسایی به عنوان سوم دست یافت و وزنه برداران کره جنوبی عناوین اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

در دسته ۶۲ کیلو گرم تیم مناطق نفت خیز جنوب دو شرکت کننده داشت. یعقوب پشوتنی در حرکت یکضرب ۱۱۲ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۴۶ کیلوگرم و با مجموع ۲۵۸ کیلوگرم در هر دو رقابت باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ به مدال طلا دست یافت.

ابوالفضل جمعه پور دیگر نماینده دسته ۶۲ کیلوگرم کشورمان در حرکت یکضرب وزنه ۱۰۲ کیلو گرمی را مهار کرد در حرکت دوضرب وزنه ۱۲۲ کیلویی را بالای سر برد تا با ثبت رکورد ۲۲۴ کیلوگرم به مدال برنز برسد.

در این دسته «کاخرامونوف»با مجموع ۲۵۶ کیلوگرم به نایب قهرمانی دست یافت.

کد خبر 4128447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha