۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۲۱

تخفیف هتل‌های مشهد و یزد ویژه ایام سوگواری اربعین حسینی

تخفیف هتل‌های مشهد و یزد ویژه ایام سوگواری اربعین حسینی

ایران هتل آنلاین، در ایام سوگواری و عزاداری اربعین حسینی تخفیف‌های ویژه‌ای را جهت رفاه حال زائران محترم را برای هتل‌های مشهد و یزد ارائه کرده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهرهای ایران به سبب ارادت خاص مردم نسبت به اهل بیت (ع) و به ویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، همواره در ایام سوگواری ماه محرم و سفر حال و هوای دیگری دارد.

شهر مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران، هر ساله در مناسبت‌های مذهبی میزبان زائران بی‌شماری از سرتاسر ایران بوده که رهسپار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) می‌شوند. تعطیلات اربعین حسینی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سیل جمعیت و عاشقان اهل بیت (ع) در این ایام روانه این شهر می‌شود.

از این رو جهت رفاه هرچه بیشتر میهمانان و مسافران گرامی، ایران هتل آنلاین تخفیفات ویژه‌ای در اربعین برای رزرو هتل در مشهد تدارک دیده است:

هتل‌های ۵ ستاره قصر طلایی و قصر بین‌المللی به جهت نزدیکی بسیار با حرم مطهر امام هشتم و امکانات بسیار مطلوب از جمله هتل‌های محبوب و پر طرفدار در شهر مشهد بوده که درصد بالای رضایت میهمانان خود را کسب کرده‌اند. این هتل‌ها در روزهای اربعین حسینی دارای تخفیف یک شب اقامت رایگان هستند، به گونه‌ای که میهمانان محترم، با ۴ شب رزرو تنها هزینه سه شب اقامت را پرداخت خواهند کرد.

هتل‌های کوثر ناب و الماس ۱ و الماس ۲ نیز از جمله هتل های ۵ ستاره لوکس در جوار بارگاه ملکوتی بوده و برای این ایام نزدیک به ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف را در نظر گرفته‌اند.

شهر یزد نیز هر ساله مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) را با شکوه هرچه بیشتر برپا کرده و به همین علت اجتماع بزرگی از زائران اربعین هر ساله در این ایام روانه این شهر می‌شوند. رزرو برخی از هتل‌های یزد نیز در ایران هتل تخفیف‌های بسیار مناسبی را شامل می‌شوند که تا اربعین ادامه دارد. از جمله هتل‌های تخفیف دار و با کیفیت بالای این شهر می‌توان به هتل‌های چهار ستاره داد و صفاییه، هتل باغ مشیر الممالک و هتل ارگ جدید یزد اشاره کرد.

از آنجایی که به طور کلی حجم انبوه سفرهای زیارتی در این ایام موجب سیل عظیم مسافر گشته و دغدغه رزرو هتل مناسب با بهترین نرخ جزو اولین اولویت‌های مسافران محترم است، ایران هتل با امکان رزرو آنلاین تمامی هتل‌های ایران و گارانتی بهترین و پائین‌ترین نرخ برترین بستر برای حل این دغدغه بوده و آسودگی خاطر را پیرامون مساله اقامت در سفر برای شما به همراه خواهد داشت.

کد خبر 4128859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha