۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱

مدیر کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان:

۵۶۳ کارآفرین گلستانی در جشنواره «کارآفرین برتر» ثبت نام کردند

۵۶۳ کارآفرین گلستانی در جشنواره «کارآفرین برتر» ثبت نام کردند

گرگان- مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان استان گفت: ۵۶۳ کارآفرین در دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر سال۹۶ ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان، محمدرهبری اظهار کرد: در استان گلستان تعداد ۵۶۳ کارآفرین به صورت خوداظهاری و با مراجعه به سایت جشنواره در جشنواره کارآفرینان برتر سال ۹۶ ثبت نام کردند.

وی افزود: در کل کشور ۶هزار و ۱۰۶ کارآفرین ثبت نام کردند که از لحاظ تعداد، گلستان پس از استان های اردبیل و اصفهان رتبه سوم را دارا است.

رهبری اضافه کرد: از این میزان ۲۷۹ نفر در بخش خدمات، ۱۸۲ نفر در بخش صنعت و تعداد۱۰۲ کارآفرین در بخش کشاورزی ثبت نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: هرساله به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی  و با هدف شناسایی، معرفی و الگو سازی کارآفرینان برتر و به منظور نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی، جشنواره انتخاب کارآفرین برتر در سطح استان و کشور برگزار می شود.

مدیرکارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد: امسال دوازدهمین دوره این جشنواره در هفته آخر آبان ماه و با معرفی کارآفرین برتر استان برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: در مرحله بعد، با بررسی مستندات، فرآیند داوری انجام خواهد شد و کارآفرینانی که بیشترین امتیاز را کسب نماید به عنوان کارآفرین برتراستانی و ملی معرفی خواهندشد.

کد خبر 4128881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha