۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۳۰

خدمات تامین اجتماعی به زائران اربعین اعلام شد؛

استقرار مرکز تخصصی تامین اجتماعی در مرز مهران

استقرار مرکز تخصصی تامین اجتماعی در مرز مهران

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به خدمات این سازمان برای زائران اربعین حسینی (ع) گفت: مرکز تخصصی تامین اجتماعی همانند سال گذشته در مرز مهران مستقر می شود.

محمد تقی خسروانی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری مهر، با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در سازمان تامین اجتماعی شکل گرفته در طول فعلیات خود سبب اقدامات جدیدی شده است، افزود:از سال گذشته اقدامات زیادی در حوزه های فرهنگی، قرآنی و ورزشی در قالب بسیج جامعه پزشکی در سازمان تامین اجتماعی انجام شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته در نخستین تجربه، سازمان تامین اجتماعی حضور پررنگ موثری در ارائه خدمات به زائران اربعین داشت و در همین راستا یک مرکز تخصصی در مرز مهران برپا شد.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران تاکید کرد: در این مرکز جامع علاوه بر خدمات ویزیت و دارو، خدمات آزمایشگاهی و دندانپزشکی به زائران پیاده روی اربعین ارائه خواهد شد.

خسروانی گفت: بسیج جامعه پزشکی در قالب سازمان تامین اجتماعی سال گذشته در بحث اربعین خوش درخشید و امسال حضور گسترده تری خواهد داشت. این خدمات علاوه بر بیمه شدگان تامین اجتماعی، به تمامی مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: در همین راستا اکیپی با حضور بیش از ۲۰ نفر کادر درمانی تا یکی دو روز آینده به مرز مهران اعزام می شوند.

کد خبر 4129015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha