۹ آبان ۱۳۹۶، ۱۷:۲۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:

لزوم توسعه متوازن استان/ تزریق تسهیلات به واحدها خروجی داشته باشد

لزوم توسعه متوازن استان/ تزریق تسهیلات به واحدها خروجی داشته باشد

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه پایدار و متوازن تمام مناطق استان برای ما مورد تاکید است و باید به این حوزه توجه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی بعد از ظهر سه شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی افزود: در استان گاهی نابرابریهای ناخواسته ای می بینیم و باید تلاش کنیم که چندگانگی در استان از بین رفته و توسعه متوازن همه مناطق استان که یک ضرورت است، محقق شود.

احمدی تصریح کرد: فعالیتها و برنامه های انجام شده در حوزه بخش خصوصی امید بخش است و در بخش پیمانکاری نیز ظرفیتهای اقتصادی قابلیت توسعه را دارد.

وی افزود: استان ظرفیتهای خوبی برای باز کردن بستر حرکت به سمت بخش خصوصی در حوزه های مختلف دارد.

استاندار بیان داشت: باید در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با بهره گیری از ظرفیت ها، موانع تولید را به شکل جدی پیگیری کنیم.

وی ابراز داشت: همان اندازه که تزریق منابع به واحد های دارای مشکل مورد تاکید است، بر روی توزیع اعتبار به نحو صحیح و با بازدهی مناسب نیز حساس هستیم.

احمدی با بیان اینکه تزریق تسهیلات به واحد ها مهم است، گفت: اما باید با تزریق منابع و تجهیزات، تولید، اشتغال و یا تولید و اشتغال در کنار هم افزایش یابد.

استاندار تصریح کرد: اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای ارتباط بین دولت و بخش خصوصی است که باید تقویت شود و همچنین بستر سازی برای قوام واحد های تولیدی نیز مورد تاکید است.

احمدی ابراز داشت: باید همه تلاش ها بر این باشد که بخش خصوصی را کارآمد کرده و به بلوغ برسانیم و در این راستا تعریف ارتباط درست و قانومند بین دولت و بخش خصوصی ضروری است.

وی افزود: ‌همچنین این امر نیازمند تعامل دولت و بخش خصوصی و تحقق تعهدات قانونی است.

احمدی گفت: اگر قرار است کسی را به استان بیاوریم و یا سفرهایی را به سایر نقاط داشته باشیم، باید هدفگذاری مناسب در این راستا انجام شود و این سفرها برای تزریق سرمایه و حل مشکلات واحد ها و افزایش صادرات باشد.

استاندار با بیان اینکه استان در حوزه های مختلف ظرفیت های فراوان دارد، گفت: استان باید به سمت صادرات برود و هدفگذاری ما بر این است که در نیمه دوم  سال جاری اقدامات مناسبی انجام شود.  

وی بر توزیع مناسب و دارای خروجی تسهیلات رونق تولید تاکید کرد.

کد خبر 4130744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha