۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۰۲

مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی استان اصفهان:

پیاده روی عظیم اربعین خاری در چشم آمریکا است

پیاده روی عظیم اربعین خاری در چشم آمریکا است

اصفهان - مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: روحیه استکبارستیزی در پیاده روی اربعین مشهود است و این جمعیت عظیم به خاری در چشم آمریکا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این ستاد امسال مبحث خروج دانشجویان مشمول را دنبال کرد و بر این اساس مجوز خروج از کشور ۵ هزار دانشجو مشمول برای سفر به کربلا را صادر شد.

وی با بیان اینکه که استان اصفهان در این زمینه رتبه نخست را دارد، افزود: برای راهپیمایی اربعین امسال حدود ۱۴ اتوبوس اعزام خواهیم داشت که پنج شنبه به شکل متمرکز از اصفهان حرکت می کنند.

روحیه استکبارستیزی در پیاده روی اربعین مشهود است

مسئول ستاد عتبات بسیج دانشجویی استان اصفهان با بیان اینکه روحیه استکبارستیزی در پیاده روی اربعین مشهود است و این جمعیت عظیم به خاری در چشم آمریکا تبدیل  شده است، تاکید کرد: با توجه به اعزام دانشجویان به کربلا برنامه های جانبی با موضوع استکبار ستیزی داریم که یک برنامه روز پنج شنبه در دانشگاه اصفهان و یک برنامه نیز روز شنبه در نجف اشرف خواهد داشت.

وی اضافه کرد: فعالیت های مختلفی در راستای فراهم سازی اسکان، دریافت ویزا، امکان حرکت های دسته جمعی و  ایجاد موکب ستاد عتبات دانشجویی در کربلا انجام شده است.

کد خبر 4130973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha