۹ آبان ۱۳۹۶، ۲۰:۴۷

سرمربی تیم پیکان:

پیکان با دفاع مقابل سپاهان پیروز شد/ تمجید از عملکرد سپاهان

پیکان با دفاع مقابل سپاهان پیروز شد/ تمجید از عملکرد سپاهان

اصفهان – سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: پیکان با دفاع مقابل سپاهان پیروز شد و توانست نتیجه این مسابقه را به سود خود تمام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی شامگاه سه‌شنبه پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: به هر حال وقتی تیم ما بازیکنان بسیاری را ندارد و نمی‌تواند از ۴ بازیکن خود به دلایل مختلف استفاده کند، طبیعی است که به دنبال دفاع مقابل سپاهان بر می‌آییم.

وی با بیان اینکه ما مقابل سپاهان خوب دفاع کرده و گل نخوردیم، ادامه داد: با توجه به این رویکرد، خوشحال هستم که با دفاع خوب، شرایط خوبی داشته و با استفاده از موقعیت‌ها، توانستیم پیروز شویم.

سرمربی تیم پیکان تصریح کرد: به هر حال، بضاعت تیم ما همین بوده و به نظرم با این بضاعت اندک، امرزو بهترین نتیجه را کسب کردیم.

وی پیرامون عملکرد سپاهان در این مسابقه با بیان اینکه سپاهان امروز یکی از بازی‌های بسیار خوب خود را به نمایش گذاشت، اضافه کرد: این تیم موقعیت‌های بسیاری ایجاد کرد اما در نهایت تیم ما بود که با استفاده از برنامه‌ریزی خود، عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و پیروز مسابقه شد.

کد خبر 4130981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha